کد خبر: ۲۰۴۷۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۲

کنتور هوشمندی که خطای محاسبات قبض آب و برق را به صفر می‌رساند

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آروین شاره پرداز، با بیان اینکه سالانه بالای ۴۰ هزارکنتور هوشمند توسط این شرکت دانش بنیان تولید می‌شود، گفت: تولید کنتور‌های هوشمند در سایز‌های مختلف و کنتور‌های مکانیک با دقت بالا در دست اجراست که این کنتور‌ها محاسبه قبض آب را با دقت بیشتر انجام می‌دهند.

مهدی مقیمی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آروین شاره پرداز، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه این شرکت دانش‌بنیان در حوزه میترینگ و ساخت ابزار دقیق و بحث هوشمندسازی کنتورآب فعالیت می‌کنیم، اظهار کرد: هم اکنون محصول جدیدی را برای چاه‌های کشاورزی تولید کردیم. همچنین هوشمندسازی کنتور آب است در این روش بجای مامور کنتور به خانه‌ها مراجعه کند از طریق این کنتور‌ها مصرف آب از راه دور قابل خواندن بوده و به وزارت نیرو ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین این کنتور در صورت مصرف بیش از حد به مصرف کننده هشدار می‌دهد. این کنتور‌ها برای کنتور‌های برق و گاز نیز قابل توسعه است. بحث کنتور‌ها اولترا سامتینگ است که برخلاف کنتور‌های مکانیکی قطعات متحرک ندارد و این کنتور‌ها در جا‌هایی مثل گچساران که آبشان گچی است کاربرد دارد. برای خط تولید این کنتور‌ها دستگاه کیسینگ را ساختیم.

مقیمی ادامه داد: معمولا کنتور‌های مکانیکی از طریق مزایده به فروش می‌رسد به طوریکه آب و فاضلاب هر استانی براساس نیاز در این مزایده شرکت می‌کند. اما بحث کنتور‌های هوشمندسازی اینگونه نیست بلکه از طریق بخش خصوصی به فروش می‌رسد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آروین شاره پرداز، گفت: بخش‌های تولیدی را با همکاری دانشگاه و موضوع تحقیق و آرندی در مجموعه ما پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه سالانه بالای ۴۰ هزارکنتور هوشمند توسط این شرکت دانش بنیان تولید می‌شود، گفت: تا پایان سالجاری فاز دوم دستگاه کیسینگ را انجام خواهیم داد. همچنین تولید کنتور‌های هوشمند در سایز‌های مختلف و کنتور‌های مکانیک با دقت بالا در دست اجراست که این کنتور‌ها محاسبه قبض آب را با دقت بیشتر انجام می‌دهند. توسعه بخش هوشمندسازی نیز در اولویت این شرکت تولیدی است.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی