کد خبر: ۲۰۴۹۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

گلکسی A21 Simple رسما معرفی شد

سامسونگ طی هفته های اخیر رونمایی های بی سر و صدایی داشته که گلکسی A21 Simple یکی از آنهاست. اکنون زمان بررسی مشخصات فنی و قیمت این گوشی است.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ به تازگی گوشی های جدید خود را بی سر و صدا و با نامگذاری های عجیبی روانه بازار می کند. امروز شاهد رونمایی و معرفی گوشی جدیدی هستیم که جدیدترین محصول این کمپانی به حساب می آید.

پس از رونمایی های سری جدید A که طی هفته های اخیر انجام شد، دیروز این برند مطرح از تازه ترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان گلکسی A21 Simple رونمایی کرد تا شاهد یک گوشی دیگر از این شرکت باشیم.

اگر خاطرتان باشد سامسونگ مدت ها پیش از گوشی گلکسی A21 خود رونمایی کرده بود و آن را راهی بازار های جهانی نمود. مشخصات این گوشی دوربینی با چهار ماژول و حسگر تشخیص اثر انگشت بود. اکنون شاهد رونمایی از نسل جدید این گوشی با عنوان گلکسی A21 Simple هستیم.

این محصول در ژاپن معرفی شده است و نسخه ای جدید از نسل قبلی خود به حساب می آید و متاسفانه باید بگوییم که در حال حاضر عرضه این گوشی محدود به ژاپن است و خبری مبنی بر عرضه جهانی آن در دست نیست.

نمایشگر این گوشی تازه وارد و انحصاری، 5.8 اینچ با پنل TFT LCD و رزولوشن اچ دی پلاس است. در قسمت بالایی نمایشگر شاهد ناچ قطره ای اینفینیتی وی هستیم و طراحی این دستگاه چیزی مشابه با گلکسی A10 است.

گلکسی A21 Simple رسما معرفی شد

برخلاف نسخه قبلی، در این گوشی خبری از حسگر تشخیص اثر انگشت نیست و دوربین سلفی هم در حد 5 مگاپیکسل خواهد بود. در مورد دوربین اصلی باید بگوییم که از سنسوری 13 مگاپیکسلی استفاده شده و دارای فلش LED نیز می باشد.

قلب تپنده این گوشی تراشه اگزینوس 7884 است که توان پردازشی مناسبی را در اختیار کاربر قرار نمی دهد چرا که مشخصات آن چنگی به دل نمی زند و دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 1.56 گیگاهرتز با لیتوگرافی 14 نانومتری است. از طرف دیگر پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G71 می باشد.

حافظه این دستگاه 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت داخلی است که اگر پاسخگوی نیازهای شما نیست می توانید از درگاه اختصاصی کارت حافظه استفاده نمائید. سیستم اندروید این مدل از گلکسی A21 برپایه 11 با رابط کاربری OneUI Core3.1 است و نهایتا از باتری 3600 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. شارژر این گوشی 10 واتی است.

از دیگر مشخصات این گوشی باید به بلوتوث نسخه 5.0 و پشتیبانی از اینترنت فورجی اشاره کرد. نکته جالب در مورد این دستگاه، برخورداری آن از استاندارد IP68 است که گواهی در برابر آب و گرد و غبار می باشد.

اما از قسمت های مهم گوشی قیمت آن است. ابتدا باید به رنگ بندی این گوشی اشاره نمائیم که در دو رنگ سفید و مشکی خواهد بود. قیمت این گوشی حدود 200 دلار آمریکا خواهد بود.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی