کد خبر: ۲۰۵۲۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

معرفی برخی از بهترین بازی های موبایل

کنسول های نسل بعدی را فراموش کنید بازی های زیادی وجود دارد که در تلفن شما انجام شود. در اینجا برخی از بهترین بازی های رایگان و پولی iOS و Android را معرفی می کنیم.

به گزارش «نبض فناوری»،  اگر فقط به تلفن خود دسترسی دارید و در حال مسافرت هستید برای سرگرمی می توانید بازی های زیر را انجام دهید.

Pokémon Go

معرفی برخی از بهترین بازی های موبایل

یکی از مشهورترین و موفق ترین بازی های موبایل در تمام دوران که حتی کسانی که اهل موبایل بازی نیستند هم به آن علاقه دارند. Niantic از Pokemon Go پشتیبانی نزدیک می کند و تغییرات مرتبط با همه گیری را برای سهولت فاصله گذاری اجتماعی ایجاد می کند و محبوبیت آن همچنان در حال افزایش است. به صورت رایگان در iOS و Android وجود دارد.

Among Us

معرفی برخی از بهترین بازی های موبایل

احتمالاً بزرگترین بازی سال 2020 بود. شما به عنوان یک فضانورد کوچک بازی می کنید و در اطراف یک سفینه فضایی می دوید تا کارهای مختلف را انجام دهید. متأسفانه، چند نفر از خدمه شما "فریبکار" هستند آنها قصد کشتن شما را دارند! هر بار که جسدی کشف می شود، شما باید یک قاتل را انتخاب کنید. بازیکنی که بیشترین رای را داشته باشد از قفل هوا خارج می شود. نسخه اصلی و نه نسخه Fortnite را رایگان در iOS و اندروید اجرا کنید.

Minecraft: Pocket Edition

معرفی برخی از بهترین بازی های موبایل

نمادین ترین بازی دوران مدرن که در آن به دنبال سنگهای قیمتی و فرارهای از دست دیگران هستید. این بازی 5.99 پوند در iOS و 6.49 پوند در اندروید ارائه می شود.

Plague, Inc

معرفی برخی از بهترین بازی های موبایل

در این بازی شما به عنوان یک فرد دارای طاعون بازی می کنید، در بیماری صفر به عنوان یک بیماری زا تکامل یافته مریضی خود را در سراسر جهان پخش می کنید تا جمعیت جهان را بکشید. یا در حالت های دیگر بازی  آنها را برده یا زامبی کنید. با قیمت 0.99 پوند در iOS و اندروید ارائه می شود.

Stardew Valley

معرفی برخی از بهترین بازی های موبایل

در این بازی شما شخصیتی می سازید که یک قطعه زمین را از پدربزرگ خود به ارث می برد. شما باید این زمین را به یک مزرعه پر رونق تبدیل کنید. Eric  ConcernedApe  سازنده بازی Barone اعتراف می کند که از سریال Harvest Moon الهام گرفته است. بازی Stardew Valley روی موبایل عالی اجرا می شود و مانند بسیاری از بازی های موجود در این لیست، برای بررسی سریع در مزرعه و مکانی برای علف های هرز عالی است. این بازی با قیمت 4.99 پوند در iOS و اندروید ارائه می شود.

Monument Valley 2

معرفی برخی از بهترین بازی های موبایل

شما قهرمان داستان Ro یا دخترش را در ساختمان هایی سخت و غیر ممکن همراهی می کنید غیرممکن که کار M.C Escher را نشان می دهند راهنمایی می کنید. (ساختارهای وحشیانه نیز در بازی ظاهر می شوند.) شیپورهای شما معماری را دستکاری می کنند تا Ro بتواند بر موانع غلبه کند.

برچسب ها: بازی گیم
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی