کد خبر: ۲۰۵۲۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

درز اطلاعات تازه از دوربین گوپرو Hero 10 Black

شرکت گوپرو (GoPro) این روزها در تدارک معرفی نسل جدید دوربین‌های اکشن خود به نام Hero 10 Black است.

درز اطلاعات تازه از دوربین گوپرو Hero 10 Black

به گزارش «نبض فناوری»، محصولی که قرار است ادامه‌دهنده راه و نسخه‌ ارتقایافته‌ای از دوربین Hero 9 Black این شرکت باشد. اگرچه هنوز جزییات مربوط به زمان معرفی این دستگاه مشخص نشده، اما به‌تازگی تصویر و مشخصاتی منتسب به Hero 10 به بیرون درز کرده که ‌می‌تواند برای علاقه‌مندان جالب توجه باشد.

طبق اطلاعات برآمده از وب‌سایت WinFuture، دوربین گوپرو Hero 10 Black به پردازنده جدید GP2 مجهز خواهد بود که امکان فیلمبرداری با رزولوشن 5.3k و نرخ حداکثری 60 فریم بر ثانیه را برای آن فراهم ‌می‌کند.

این در حالی است که مدل قبلی یعنی Hero 9 از امکان ضبط فیلم 5K با نرخ 30 فریم بر ثانیه بهره ‌می‌برد. همچنین برای Hero 10 Black از سنسور بزرگ‌تر 23 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که در مقایسه با سنسور 20 مگاپیکسلی نسخه قبلی، ‌می‌تواند تصاویری با رزولوشن بالاتری را ثبت کند. گفته ‌می‌شود که عملکرد قابلیت لرزشگیر ویدیویی HyperSmooth 4 در Hero 10 Black نیز ارتقا خواهد داشت.

همانطور که اشاره شد، گوپرو هنوز زمان دقیقی را برای معرفی این محصول اعلام نکرده اما از آنجایی که مدل Hero 9 در ماه سپتامبر سال گذشته رونمایی شد، به نظر زمان زیادی تا معرفی این محصول باقی نمانده است.

البته با توجه به روند نزولی تعداد مبتلایان و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در جهان و بازگشت تدریجی و آرام وضعیت زندگی به روال قبل از کرونا، عرضه گرپرو Hero 10 Black ‌می‌تواند با استقبال بازار و خریداران همراه شود.

منبع/ آی‌تی‌ایران - مرتضی یعقوبی

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی