کد خبر: ۲۰۵۶۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

رابط کاربری One UI 3.1.1 برای سری گلکسی S20 ،S10، نوت ۱۰ و نوت ۲۰ منتشر شد

رابط کاربری One UI 3.1.1 که با گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ معرفی شد، هفته گذشته در اختیار کاربران گوشی‌های گلکسی S21 قرار گرفت و اکنون کاربران گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی نوت ۱۰، گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۱۰ نیز می‌توانند این نسخه از رابط کاربری سامسونگ را دریافت کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، با توجه به اینکه سامسونگ در منوی تنظیمات نامی از One UI 3.1.1 نبرده و تقریبا هیچ ویژگی قابل توجهی نیز در آن وجود ندارد، کاربران به راحتی نمی‌توانند تشخیص دهند که رابط کاربری گوشی گلکسی آنها نسخه One UI 3.1 است یا One UI 3.1.1.

با این وجود، سامسونگ تایید کرده به‌روزرسانی‌های نرم افزاری که اخیرا در اختیار کاربران گوشی‌های سری گلکسی S20 ،S10، نوت ۱۰ و نوت ۲۰ قرار گرفته، مبتنی بر رابط کاربری One UI 3.1.1 هستند.

این بروزرسانی با نسخه فریمور G97xFXXUCFUH3 و حجم ۷۳۳ مگابایت برای سری گلکسی اس ۱۰ منتشر شده است. گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ نیز این بروزرسانی را با نسخه فریمور G98xBXXU9DUH2 دریافت می‌کنند که حجمی برابر با ۶۲۳ مگابایت دارد.

سری گلکسی نوت ۱۰ آپدیت One UI 3.1.1 را با نسخه فریمور N97xFXXU7FUH3 و حجم ۹۲۷ مگابایت دریافت می‌کنند. سری گلکسی نوت ۲۰ نیز بروزرسانی جدید را با نسخه فریمور N98xBXXU3DUH2 و حجم ۷۳۸ مگابایت در اختیار خواهند داشت.

برخی از ویژگی‌های جدید این رابط کاربری شامل افزایش سرعت در برخی عملکردها از جمله تغییر به حالت خواب، باز شدن برنامه‌ها، عملکرد دوربین، باز کردن برخی منوها، عملکرد حسگر اثر انگشت و همچنین بهبود مدیریت حرارت و بهبود جزئی در اجرای برخی برنامه‌‌ها شامل ساعت، مخاطبین، اینترنت سامسونگ و آب و هوا می‌شود.

چک کردن چنین تغییراتی روی گوشی‌های هوشمند کار ساده‌ای نیست و به همین دلیل برخی کاربران نمی‌توانند متوجه نصب نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ روی دستگاه‌شان شوند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی