کد خبر: ۲۰۵۷۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

نحوه تنظیم خلاصه «نوتیفیکیشن» در آیفون و آیپد

اگر کاربرگوشی آیفون یا آیپد هستید و نوتیفیکیشن های زیادی برایتان ارسال می شود ویژگی خلاصه اعلانات برای شما کمک کننده است.

به گزارش «نبض فناوری»، خلاصه اطلاع رسانی به شما کمک می کند تا از حواس پرتی های ناخواسته به محض دریافت نوتیفیکیشن جلوگیری کنید. اگر از تنظیم اولیه این ویژگی صرف نظر کرده اید یا می خواهید بعداً آن را تغییر دهید؛ نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

یافتن و افزودن خلاصه های اعلان

برای شروع باید برنامه تنظیمات را در iPhone یا iPad خود باز کنید. هنگامی که آنجا هستید، به پایین بروید و روی Notifications ضربه بزنید.

نحوه تنظیم خلاصه اطلاع رسانی در آیفون و آیپد

در بالای صفحه، گزینه ای با عنوان " Scheduled Summary" را مشاهده خواهید کرد. ممکن است چند زمان برنامه ریزی شده را لیست کند، اما اگر اینطور نیست نگران نباشید. روی " Scheduled Summary" ضربه بزنید و می توانید برخی را تنظیم کنید.

نحوه تنظیم خلاصه اطلاع رسانی در آیفون و آیپد

اولین گزینه ای که مشاهده می کنید ویژگی را روشن یا خاموش می کند. اگر می خواهید از " Scheduled Summary" استفاده کنید، مطمئن شوید که ضامن به رنگ سبز برگردانده شده است. در زیر آن، باید برنامه زمان بندی خود را ببینید. این لیست زمان هایی است که iOS خلاصه اطلاع رسانی را به شما نشان می دهد.

نحوه تنظیم خلاصه اطلاع رسانی در آیفون و آیپد

اولین خلاصه احتمالاً ساعت 8 صبح برنامه ریزی شده است. خلاصه دیگری احتمالاً برای ساعت 6 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است. می توانید هرچقدر که می خواهید زمان اضافه کنید. به عنوان مثال، در آزمایش ما خلاصه ای از اعلان های خود را طوری تنظیم می کنیم که در 8 صبح ، 2 بعد از ظهر، 7 بعد از ظهر و 10 شب ظاهر شود.

روشن کردن گزینه Show Next Summary

در مرحله بعد، گزینه ای با عنوان " Show Next Summary" را مشاهده خواهید کرد. اگر این مورد را روشن کنید، خلاصه اعلان های آینده شما حتی قبل از زمان مقرر در مرکز اطلاع رسانی نمایش داده می شود.

نحوه تنظیم خلاصه اطلاع رسانی در آیفون و آیپد

خلاصه آینده چیزی شبیه به این خواهد بود و می توانید روی آن ضربه بزنید تا همه اعلان های برنامه ریزی شده خود را مشاهده کنید.

نحوه تنظیم خلاصه اطلاع رسانی در آیفون و آیپد

نحوه انتخاب برنامه ها برای نمایش در خلاصه اعلانات

در پایین تر می توانید تنظیم کنید که کدام برنامه ها در هر خلاصه گنجانده شوند.

متأسفانه ، نمی توانید برنامه ای را طوری پیکربندی کنید که منحصراً در خلاصه های خاصی نمایش داده شود. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که برنامه را طوری تنظیم کنید که در همه خلاصه ها موجود باشد یا خیر.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی