کد خبر: ۲۰۶۵۴
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

سیستم عامل هوآوی واچ بروزرسانی شد

جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل Huawei Watch ۳ دارای کنترل ژست هوشمند است.

به گزارش« نبض فناوری» ، به نقل از gizmochina؛ هوآوی ویژگی جدیدی را برای سری Watch ۳ به ارمغان آورده است. این ساعت جدید را با سه حرکت هوشمند، می‌توان راه‌اندازی کرد.کاربران می‌توانند با رفتن به منوی برنامه، ویژگی کنترل حرکت را روشن کرده، سپس بر روی تنظیمات و پس از آن گزینه دسترس پذیری حرکات کلیک کنند تا ویژگی حرکت هوشمند روشن شود.

سه حرکت هوشمند که در دسترس کاربران قرار می گیرد شامل بالا بردن مچ دست و مالیدن انگشتان روی صفحه برای باز کردن کد QR Alipay برای پرداخت بدون تماس است. دومی مشت کردن و رها کردن آن برای پاسخگویی به تماس دریافتی است و در نهایت، چرخاندن مچ دست برای قطع تماس فوری، سومین حرکت است. اینها بسیار جالب هستند و ما انتظار داریم که شرکت در آینده گزینه های بیشتری برای کنترل حرکت اضافه کند.

سری جدید هوآوی واچ چه زمانی عرضه شد؟

سری Huawei Watch 3 متشکل از Watch 3 و Watch 3 Pro در ماه ژوئن امسال پس از وقفه ای از سال 2017 که ساعت 2 منتشر شد. انتظار چهار ساله ظاهراً ارزشش را داشت زیرا ساعت دارای چندین ویژگی جالب از جمله تاج گردان سه بعدی و صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل، تراکم پیکسلی تا 326PPI، حداکثر روشنایی 1000 نیت و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. این ساعت همچنین دارای بدنه ای از جنس استنلس استیل ، طراحی آینه با انحنای بزرگ سه بعدی ، باتری 450 میلی آمپر ساعتی است و در گزینه های مختلف بند موجود است. براساس گزارش‌ها در سمت راست و بالای ساعت یک دکمه شستی تعبیه شده و در زیر ساعت یک دکمه تخت قرار دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی