کد خبر: ۲۰۶۶۰
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

سامسونگ از اولین سنسور 200 مگاپیکسلی تلفن هوشمند رونمایی کرد

سامسونگ مشخصات اولین سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی تلفن های هوشمند خود که احتمالا سال آینده عرضه می‌کند را فاش کرد.

به گزارش« نبض فناوری» ، به نقل از sammobile؛ سامسونگ سرانجام از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL خود رونمایی کرد. ISOCELL HP1 اولین حسگر200 مگاپیکسلی این شرکت است. سنسور جدید سامسونگ، دارای فناوری پیکسل سازی پویا بوده که وضوح خروجی را بسته و نور محیط را تنظیم می‌کند.

ایزوسل HP1 یک سنسور ۱/۱.۲۲ اینچی ۲۰۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتر است. بر اساس گزارش‌ها، وضعیت نورپردازی، فناوری جدید ChameleonCell آن، بین ۲ × ۲، یا بین ۴ × ۴ پیکسل را ارائه می‌دهد. حسگر جدید سامسونگ در حالت بین ۲ × ۲ پیکسل، تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۲۸ میکرومتر و در حالت بین ۴ × ۴ پیکسل، ISOCELL HP۱ تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسل با اندازه پیکسل ۲.۶۵μm عرضه می‌کند. این سنسور همچنین از فیلمبرداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلمبرداری ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و میدان دید نسبتاً وسیعی پشتیبانی می‌کند. این شرکت فاش نکرده است که کدام فناوری فوکوس خودکار در این سنسور استفاده می‌شود.

دوربین جدید سامسونگ چه زمانی عرضه می‌شود؟

هر دو سنسور دوربین ISOCELL جدید سامسونگ، در حال حاضر برای نمونه گیری در دسترس هستند و ممکن است سال آینده شاهد عرضه تلفن‌های هوشمند با این سنسور‌های دوربین باشیم. هیچ یک از این سنسور‌ها به اندازه ISOCELL GN۲ چشمگیر و انعطاف پذیر نیستند، که بزرگترین سنسور سامسونگ تا به حال است و از فوکوس خودکار Dual Pixel Pro برخوردار است.

اولین سنسور200مگاپیکسلی

داکیون چانگ، معاون اجرایی کسب و کار سنسور دوربین در سامسونگ الکترونیکس، گفت: "سامسونگ پیشگام فناوری‌های پیکسلی فوق العاده است که سنسور‌های تصویر با وضوح بالا را به سطح بعدی می‌رساند. با ISOCELL HP۱ که موانع را در حال شکستن است و ISOCELL GN۵ فوکوس خودکار فوق سریع را به ارمغان می‌آورد، سامسونگ همچنان در جهت فناوری‌های نسل بعدی تصویربرداری تلفن همراه پیشرو خواهد بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی