کد خبر: ۲۰۶۷۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۹

نحوه انتقال سابقه چت واتساپ از آیفون به اندروید

واتساپ ویژگی جدیدی را ارائه می دهد که کاربران در آن می توانند سابقه چت را از آیفون به دستگاه سامسونگ منتقل کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، برنامه پیام رسانی محبوب واتساپ طی یک پست وبلاگی اعلام کرد که فایل های جدیدی را راه اندازی کرده که به کاربران امکان می دهد سابقه چت خود را از iOS به Android منتقل کنند.

 این امر بدون ارسال پیام به واتساپ انجام می شود و شامل پیام های صوتی، عکس ها و فیلم ها می شود. دستگاه های اندرویدی سامسونگ دارای Android 10 یا بالاتر اولین دستگاه هایی هستند که این ویژگی را دریافت کردند. واتساپ می گوید سایر گوشی های اندرویدی به زودی این ویژگی جدید را دریافت خواهند کرد.

چگونه تاریخچه چت واتساپ خود را از iPhone به یک گوشی سازگار سامسونگ منتقل کنید؟

واتساپ می گوید وقتی آماده راه اندازی تلفن جدیدی هستید، این گزینه را خواهید داشت که چت های قدیمی را به طور ایمن از تلفن قدیمی خود به جدید منتقل کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل USB-C to Lightning است. باید روی تلفن جدید خود برنامه Samsung SmartSwitch نسخه 3.7.22.1 یا بالاتر را نصب کنید. WhatsApp iOS نسخه 2.21.160.17 یا بالاتر را در دستگاه قدیمی خود نصب کنید در حالی که WhatsApp Android نسخه 2.21.16.20 یا بالاتر بر روی دستگاه جدید شما بارگیری شده است.

نحوه انتقال سابقه چت اینستاگرام از آیفون به اندروید

تلفن اندرویدی که پیام های واتساپ خود را به آن منتقل می کنید باید جدید یا تنظیم مجدد کارخانه شده باشد.

در ادامه نحوه اتنجام اینکار را برایتان آورده ایم:

تلفن سامسونگ خود را روشن کنید و در صورت درخواست این کار، آن را با استفاده از کابل USB-C to Lightning به iPhone خود وصل کنید. تجربه Samsung Smart Switch را دنبال کنید و در صورت درخواست، کد QR نمایش داده شده در دستگاه جدید را با استفاده از دوربین آیفون اسکن کنید. سپس روی start   در آیفون ضربه بزنید و منتظر بمانید تا فرآیند به پایان برسد.

همانطور که به راه اندازی تلفن جدید سامسونگ گلکسی خود ادامه می دهید، برنامه واتساپ را با استفاده از همان شماره تلفنی که در تلفن قدیمی استفاده کرده اید، راه اندازی کنید. روی Import ضربه بزنید و بگذارید فرآیند به پایان برسد. هنگامی که تلفن جدید شما فعال می شود، همه چت های قدیمی WhatsApp شما از iOS به Android  (به طور خاص-در حال حاضر-تلفن جدید سامسونگ شما) منتقل می شوند.

واتساپ اعلام کرده که اگر از iPhone به دستگاه Android Samsung  نقل مکان کنید امکان انتقال اطلاعات حساب ، عکس نمایه، چت های فردی، چت های گروهی، سابقه چت  رسانه و تنظیمات وجود دارد. تلفن قدیمی شما همچنان به اطلاعات قدیمی دسترسی دارد؛ مگر اینکه تصمیم بگیرید دستگاه را پاک کنید یا برنامه WhatsApp را حذف کنید.

واتساپ دستورات منتقل شده را نمی بیند

داده های منتقل شده به فضای ابری نمی روند (اگرچه ممکن است آنها را جداگانه از طریق Chat Backup به آنجا ارسال کرده باشید) و واتساپ نمی تواند داده های منتقل شده را ببیند. در حالی که پیام های شخصی را می توان از iOS به تلفن Android سازگار با مارک سامسونگ منتقل کرد پیام های  peer-to-peer paymentنمی تواند همچنین سابقه تماس واتساپ شما نیز نمی تواند از آیفون به گوشی سامسونگ منتقل شود.

برای آن دسته از کاربران جدی واتساپ که آیفون خود را کنار گذاشته و با خرید Samsung Galaxy Z Fold 3 یا Samsung Galaxy Z Flip 3 به نسل تاشو می پیوندند، این ویژگی جدید همان چیزی است که می توانند از آن بهره ببرند. بسیاری از افرادی که از iPhone خارج می شوند برنامه Messages را از دست می دهند و در حالی که Google Messages با RCS ممکن است یک جایگزین قابل قبول باشد، دیگران ترجیح می دهند به جای آن پلت فرم iOS Messages را با واتساپ جایگزین کنند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی