کد خبر: ۲۰۶۸۹
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

این ویژگی جدید اپل واچ کاربران را ناراحت می کند

نشت جدید در مورد اندازه سری جدید ساعت اپل به دلیل برخی ناسازگاری ها عصبانیت کابران اپل واچ7 را به همراه داشت.

به گزارش «نبض فناوری»، هیاهوها و فتنه های زیادی پیرامون Apple Watch Series 7 ایجاد شده است. طبق گزارشات، اپل واچ نسل بعدی دارای طراحی جدیدی است که گوشه های گرد را با لبه های صاف جایگزین می کند. علاوه بر این، طبق گزارشات، سری اپل واچ دارای صفحه نمایش تخت تر است و دارای پیکر بندی 41 و 45 میلی متری است.

با این حال طراحی جدید ممکن است برای علاقمندان قدیمی اپل واچ سردرد ایجاد کند. هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما شایعات حاکی از آن است که شاسی بزرگتر اپل واچ در مدل سری 7، بندهای موجود اپل واچ را ناسازگار می کند.

ممکن است بندهای قدیمی اپل واچ شما مناسب آن نباشد

این شایعه خاص از Max Weinbach افشاگر مشهور منتشر شد: «من از یکی از کارکنان فروشگاه اپل شنیدم که آنها دیگر بندهای 40/44 میلی متری را وارد نمی کنند و انتظار دارم ساعت جدید اپل از بندهای مختلفی استفاده کند که با ساعت های قدیمی سازگار نیست.»

علاوه بر این، در میان گزارش های معتبر مبنی بر بزرگتر شدن ساعت واچ سری 7، این تصور که بندهای موجود مناسب نیستند، قابل قبول است.

ممکن است اپل واچ سری 7 در ماه سپتامبر عرضه نشود

اپل معمولاً مدل های جدید اپل واچ را در ماه سپتامبر عرضه می کند. Apple Watch Series 7 ممکن است از این قاعده مستثنی باشد.

بر اساس گزارشی از Nikkei Asia برخی مشکلات تولید در Apple Watch Series 7 وجود دارد. به طور خاص، شریک تولیدی اپل برای دستیابی به عملکرد رضایت بخش با چالش های اساسی روبرو شد.

چالش های تولید به احتمال زیاد ناشی از طراحی جدید ساعت اپل است. گذشته از گزینه فرم جدید، به یاد داشته باشید که ساعت جدید از فناوری صفحه نمایش جدیدی استفاده می کند. به طور خاص، صفحه نمایش خود نسبت به مدل های قبلی به شیشه جلو نزدیکتر است.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی