کد خبر: ۲۰۶۹۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۱

پروژه Mi Explorers شیائومی ؛ تجربه رایگان محصولات شیائومی پیش از رونمایی رسمی!

پروژه Mi Explorers شیائومی که سال گذشته معرفی شده، با حذف می و با عنوان Explorers در اختیار هواداران جهت برخورداری از امتیازهای آن قرار خواهد گرفت.

به گزارش «نبض فناوری»، در پروژه Mi Explorers شیائومی، این شرکت به دنبال هوادارانی است که خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره این شرکت هستند تا به صورت داوطلبانه در فاز آزمایش دستگاه های شیائومی قبل ورود به بازار حاضر باشند.

در پست انجمن شیائومی آمده است:

برنامه Xiaomi Explorers به شما فرصتی می‌دهد تا جهان را از طریق محصولات شیائومی کشف کنید! این بار شما فرصت استفاده از محصولات شیائومی را پیش از دیگران در اختیار دارید.

در ادامه پست نوشته شده است: «آیا تصور می‌کنید که یک هنرمند واقعی هستید؟ آیا حاضر هستید شور و اشتیاق زندگی خود را از طریق انجام کارهای خلاقانه نشان دهید؟ برای تکمیل ثبت‌نام در برنامه شیائومی اکسپلوررز تنها ۳ مرحله پیش روی خود دارید.»

این شرکت ثبت نام این برنامه را شروع کرده که در سه مرحله قرار است انجام شود. در مرحله اول باید به بعضی از سوالات پاسخ داده سپس خلاقیت خود را نشان دهند و در آخر کارهای قبلی خود را با شرکت به اشتراک بگذارند.

تصمیم گیری نهایی شیائومی برای انتخاب داوطلبان بستگی به توانایی تولید محتوا با کیفیت آن‌ها در طول پروژه دارد که اطلاع رسانی آن از طریق ایمیل مشخص خواهد شد. البته زمان آن هنوز معلوم نیست.

شیائومی در این مدت محصولات خوبی مثل میکس ۴ و ربات چهارپای CyberDog را معرفی کرده است. می میکس ۴ اولین گوشی تجاری این شرکت است که از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد و تراکم پیکسلی نمایشگر آن در تمام بخش‌ها یکسان است و به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ می‌رسد که این نشان دهنده آن است که کاربران برخلاف دستگاهی مانند زد‌تی‌ای اکسون ۲۰ با کاهش تراکم روبه‌رو نخواهند شد.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی