کد خبر: ۲۰۷۱۳
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در واتساپ بلاک کرده است

اگر در تماس با شخصی در واتساپ با مشکل روبرو هستید این احتمال وجود دارد که بلاک شده باشید. در حالی که هیچ راهی برای اطمینان از مسدود شدن شما وجود ندارد (واتساپ عمدتا آن را به دلایل حریم خصوصی مبهم می کند)، می توان برخی از علائم را برای تأیید شبهات دنبال کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، به خاطر داشته باشید که واتساپ به افراد اجازه می دهد ویژگی هایی مانند وضعیت " Last seen" و "online" را غیرفعال کنند؛ این بدان معناست که ممکن است شخصی که فکر می کنید شما را مسدود کرده است در واقع فقط حریم خصوصی خود را دنبال کرده باشد.

در ادامه 7 راه حل برای چک کردن بلاک بودن در واتساپ وجود دارد که خبرنگار نبض فناوری برای شما توضیح خواهد داد:

1-تب چت و لیست مکالمات خود را بیاورید.

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در واتساپ بلاک کرده است

2-روی مکالمه با شخصی که فکر می کنید شما را بلاک کرده است ضربه بزنید. امکان مشاهده مکالمه و ارسال پیام به کاربر دیگر به این معنی نیست که شما را بلاک نکرده است.

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در واتساپ بلاک کرده است

3-بررسی کنید آیا کاربر آنلاین است یا خیر. اگر در حال حاضر واتساپ کاربر باز باشد و بلاک نباشید کلمهOnline  را در بالای مکالمه مشاهده می کنید. اگر آن را نمی بینید یکی از دو معنای زیر را دارد: شخص واتساپ خود را باز نکرده؛ یا شما را مسدود کرده است.

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در واتساپ بلاک کرده است

فقط به این دلیل که وضعیت آنلاین کسی را نمی بینید به این معنا نیست که شما را مسدود کرده است. به یاد داشته باشید واتساپ علائم را برای محافظت از حریم خصوصی کاربران مبهم نگه می دارد.

4- اگر کاربر در حال حاضر آنلاین نیست، معمولاً "last seen" را در بالای چت، همراه با تاریخ و زمان آخرین برنامه بازکردن مشاهده می کنید. اگر این اطلاعات را نمی بینید، ممکن است به این دلیل باشد که کاربر این ویژگی را برای حفظ حریم خصوصی غیرفعال کرده یا اینکه شما را مسدود کرده است.

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در واتساپ بلاک کرده است

اگر با این شخص یک دوست مشترک دارید، می توانید از او بپرسید که آیا می تواند وضعیت آخراین شخص را ببیند. اگر دوست مشترک بتواند تأیید کند که این کاربر ویژگی Last Seen را خاموش نکرده، احتمالاً مسدود شده اید.

5- در کنار یک پیام ارسال شده به دنبال دو علامت باشید. هنگامی که پیامی را به مخاطبی ارسال می کنید که شما را مسدود نکرده، دو علامت در سمت چپ زمان بندی مشاهده خواهید کرد: یکی علامت تیک به این معنی است که پیام ارسال شده است و دیگری به این معنی که تحویل داده شده است. اگر علامت تیک دوم هرگز ظاهر نشد، ممکن است بلاک شده باشید. با این حال، اگر تلفن گیرنده در دسترس نباشد یا برنامه واتساپ را حذف کرده باشد هم یک تیک را مشاهده خواهید کرد.

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در واتساپ بلاک کرده است

6- به دنبال تغییرات نمایه باشید. روی نام شخص در مکالمه ضربه بزنید تا نمایه وی را مشاهده کنید. هنگامی که در واتساپ مسدود شده اید، مشخصات کاربر هرگز برای شما تغییر نمی کند. اگر دلیل دارید که فکر می کنید این کاربر وضعیت یا عکس نمایه خود را تغییر داده و تغییرات را مشاهده نمی کنید؛ احتمالا مسدود شده باشید.

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در واتساپ بلاک کرده است

7- سعی کنید با شخص موجود در واتساپ تماس بگیرید. با ضربه زدن روی نماد گیرنده تلفن در بالای چت، تماس صوتی با آن کاربر آغاز می شود. اگر تماس شروع به زنگ زدن به کاربر نمی کند، می تواند به این معنی باشد که شما را مسدود کرده است. با این حال، این همچنین می تواند به این معنی باشد که آنها تماس های صوتی را در تنظیمات حریم خصوصی خود غیرفعال کرده اند.

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در واتساپ بلاک کرده است

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
به درک که مسدود کرده چه بیکار بریم بگردیم
مدیر پایگاه برخیا براشون اهمیت داره
20
2
ناشناس
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
برخیا یعنی چی دیگه.......درست فارسی بنویسید.....‌بعضی ها بهتر نیست؟
مدیر پایگاه ما در کامنت به زبان محاوره پاسخ می دهیم امیدوارم مطلب مورد توجهتون بوده باشه ممنون ازینکه به سایت ما سر میزنید و نظر میزارید
محمد پارسا
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
تو واسط مهم نیست مطلب رو نخون . مگه تفنگ گزاشتن رو سرت که بری این سایتو ببینی ؟
ناشناس
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
میشه لطفا توضیح بدین چطور انلاین بودن رو مخفی کنیم
مدیر پایگاه در بخش حریم خصوصی به بخش last seen مراجعه کنید و ازونجا گزینه nobody رو بزنید تا هیچ کسی آنلاینی شمارو نبینه. توجه کنید که با اینکار شما هم متوجه آنلاین بودن بقیه نمی شوید
0
4
فرزانه
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
فقط اطلاعات آخرین بازدید رو نمیبینه ولی اگه آنلاین باشیم مشخصه که
مدیر پایگاه مطلبی برای شما آماده کردیم ان شاءالله فردا صبح منتشر میشه به سایت ما سر بزنید و مطالعه کنید امیدوارم براتون مفید باشه
بنده خدا
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
جعفری
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
چیا هر بار میزنه واتساپ به روز کنید
0
1
جعفری
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
چیا هر بار میزنه واتساپ به روز کنید
1
2
جعفری
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
چیا هر بار میزنه واتساپ به روز کنید
0
2
Hassan
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
یه علامت مسدودی اینه که عکس پروفایلش ناپدید میشه
مدیر پایگاه بله البته ممکنه خودش تصویرشو برداره
2
0
ناشناس
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
هیچکدوم قطعی نبود و همش شد احتماا و شاید ..
مدیر پایگاه واتساپ به دنبال حفظ حریم خصوصیه و به همین علت نزاشته که به طور قطعی فهمید
0
0
علی
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
سلام
خسته نباشید
چطور میشه از یه خط که تو تلفن همراه واتساپ نداریم ، در کامپیوتر باز کنیم؟ یعنی تو لپ تاب اول میخواهد کد را توسط سیستم تلفن همراه با گذاری کرده تا در لپ تاب بیاورد ، به غیر از این راهی وجود داره یا نه ؟
ممنون
مدیر پایگاه با استفاده از شبیه ساز می شه اینکار رو کرد مطلبشو براتون آماده می کنم و به زودی تو سایت منتشر می کنیم. به ما سر بزنید
1
0
ناشناس
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
عالی بود خیلی متشکرم. البته من بیشتر بلاک میکنم نه اینکه بلاکم کنن
مدیر پایگاه خواهش می کنم باز هم به نبض فناوری سر بزنید
0
0
م
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
من هیچکس رو بلاک نمیکنم
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی