کد خبر: ۲۰۷۵۵
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

یک مرد گوشی نوکیا 3310 را قورت داد

مردی گوشی نوکیا3310 را بلعید و پزشکان برای درآوردن آن وی را تحت جراحی قرار دادند.

به گزارش «نبض فناوری»، پزشکان کوزوو بالکان، پس از قرار گرفتن تلفن در شکم وی، به او کمک کردند. گزارش ها می گویند تلفن برای هضم آن بسیار بزرگ و جان او در خطر بود.

این مرد 33 ساله یک گوشی نوکیا را قورت داد. گفته می شود این مورد عجیب یکی از مواردی است که مردم می بلعند. هضم تلفن برای بدن این شخص بسیار بزرگ و جان او در خطر بود زیرا اسید خورنده باتری آن می توانست به معده نشت کند.

اسکندر تلیاکو سرپرست تیم پزشکی، عکس هایی از این تلفن پس از خارج شدن از بدن این شخص در فیسبوک و عکس های اشعه ایکس و آندوسکوپ (در حالی که هنوز گوشی داخل شکم او بود) به اشتراک گذاشت.

یک مرد گوشی نوکیا 3310 را بلعید

او جسم خارجی را بدون برش در معده با بیرون آوردن آن در سه قسمت با آندوسکوپی خارج کرد. او از نحوه انجام عمل جراحی راضی بود و گفت که هیچ عارضه ای در این عمل وجود ندارد.

یک مرد گوشی نوکیا 3310 را بلعید

گزارش های دیگری نیز در مورد بلعیدن تلفن همراه توسط افراد وجود دارد و در یک مطالعه موردی در سال 2014 مردی 35 ساله در حالت مستی، سعی کرد گوشی خود را قورت دهد. فرد 29 ساله مورد دیگری بود که در سال 2016 تلفن خود را قورت داد و با وجود استفراغ چند ساعته، تلفن در معده او باقی ماند و پزشکان آن را با جراحی برداشتند.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی