کد خبر: ۲۰۷۶۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۰

اولین تیزر شیائومی 11T پرو ؛ تاریخ عرضه و مشخصات فنی

پس از مدت ها و در آستانه کنفرانس رونمایی از محصولات جدید شیائومی، اولین تیزر شیائومی 11T پرو منتشر شده است و باید دید مشخصات فنی و قیمت چگونه خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، تا چند روز دیگر شیائومی از محصولات جدید خود رونمایی می کند و سری جدید شیائومی 11 تی جزو آنهاست. پیرو اخبار منتشر شده، شیائومی نیز از گوشی جدید خود با نام 11T تیزرهای مختلفی منتشر کرده است.

قبل از همه اینها شاهد پخش شدن رندرهای این گوشی بودیم که می توانست اطلاعات نسبتا خوبی به ما در مورد مشخصات ظاهری گوشی بدهد. اکنون شیائومی از برخی مشخصات 11 تی به صورت رسمی رونمایی به عمل آورده است.

شیائومی 11 تی پرو به نظر می رسد یک پرچمدار جذاب است که قرار است از شارژر 120 واتی بهره مند شود. مراسم 24 شهریور مراسمی است که طی آن محصولات جدید شیائومی معرفی خواهند شد. نمی دانیم چه دستگاه هایی قرار است معرفی شوند اما می دانیم که در مورد شیائومی 11 تی پرو اندک اطلاعاتی داریم. نام این دستگاه همان طور که می دانیم Xiaomi 11T Pro است و باید تیزر گوشی را با هم ببینیم.

شارژر 120 واتی اولین جزئی خواهد بود که در تیزر رسمی شیائومی می بینید. شیائومی 11 تی اولین گوشی هوشمندی است که از سوی شیائومی وارد بازارهای جهانی می شود. چنین شارژری خوشبختانه درون جعبه قرار گرفته است. این تیزر را در ادامه ببینید:

پیش از این گوشی های رده بالای دیگر مانند می میکس 4 یا می 10 اولترا از چنین شارژری برخوردار نبودند و این یک نکته مثبت به حساب می آید. چنین قابلیتی در صورتی جذاب است که شیائومی قیمت گوشی را خیلی بالا نبرد و نیز مشکلی برای داغ شدن گوشی های خود برداشته باشد. در سری گوشی های قبلی شیائومی علیرغم مشخصات فنی جذاب مشکل داغ شدن گوشی ها برای کاربران ناخوشایند بوده است.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
گوشی چینی نخرید
ارزش نداره
0
2
الف
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
چرا جو بیخودی میدی. من نوت سامسونگ داشتم از نوت 3 تا نوت 7 ولی هر کدوم ایرادی پیدا کرد. الان حدود دو ساله که سریMiرا میخرم. واقعا عالیه. مرگ نداره و نداشته. همه چیزش تو اندروید دارها سرتر از بقیه هست.
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی