کد خبر: ۲۰۷۹۰
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۰

معرفی محافظ صفحه نمایش جذاب شرکت ال جی

ال جی محافظ صفحه نمایش تاشویی را معرفی کرده که به سختی شیشه است را معرفی می کند و چین و چروک را کاهش می دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، LG Chem که بزرگترین شرکت شیمیایی کره جنوبی است؛ نوع جدیدی از فناوری صفحه نمایش تاشو را معرفی کرده است که باید تلفن های تاشو را به طور گسترده ای بهبود بخشد.

با وجود اینکه ال جی از تجارت گوشی های هوشمند خارج شده است، توسعه تجهیزات را برای مشتریان خود ادامه می دهد. فناوری جدید تاشو این شرکت می تواند هم به سمت داخل و هم به بیرون تا شود و آن را بسیار متنوع کند. LG Chem می گوید هیچ پلاستیکی در این نوع پوشش صفحه نمایش جدید وجود ندارد. این بدان معناست که تولیدکنندگان فعلی می توانند صفحه نمایش های تاشو خود را بدون نیاز به طراحی مجدد بپوشانند.

این روکش برای تلفن های تاشو مناسب است. این شرکت همچنین به دنبال ورود فناوری جدید به لپ تاپ و تبلت است. سختی آن بزرگترین مزیت خواهد بود. شرکت کره ای می گوید که ماده جدید نازک تر از شیشه های موجود است در حالی که سختی یکسانی را ارائه می دهد. اگرچه در روکش جدید از پلاستیک استفاده نشده اما مانند پلاستیک انعطاف پذیر خواهد بود.

معرفی محافظ صفحه نمایش جذاب شرکت ال جی

یکی دیگر از مزایای پوشش جدید کاهش چین و چروک خواهد بود. چین خوردگی بین دو قسمت صفحه نمایش تاشو یکی از بزرگترین نگرانی های مصرف کنندگان بوده است. لایه جدید صفحه نمایش باید دارای چین و چروک بسیار کمتر باشد. متأسفانه روکش تاشو جدید به زودی تولید انبوه نخواهد شد. این شرکت می گوید تولید می تواند از سال 2022 آغاز شود و تولید انبوه آن زودتر از سال 2023 انجام نمی شود.

ال جی بازار موبایل را در بهار امسال ترک کرد. این شرکت به دلیل آزمایش در زمینه تلفن های هوشمند و پیگیری کارهای بزرگ در زمینه فناوری مشهور بوده است. شرکت کره ای قبل از تصمیم گیری برای خروج از بازار نمونه اولیه یک تلفن هوشمند قابل چرخش به نام LG Rollable را نمایش داده بود.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی