کد خبر: ۲۰۸۳۱
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۰

ردمی K50 احتمالا از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند

یکی از منابع آگاه چند روز قبل برخی مشخصات احتمالی گوشی بعدی ردمی (ردمی K50 یا ردمی K40S) را به اشتراک گذاشته بود. اکنون همان منبع آگاه می‌گوید موبایل جدید از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند.

حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو با انتشار پستی اعلام کرده بود که گوشی بعدی ردمی با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام و نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی به زودی معرفی خواهد شد . این موبایل جدید به گفته منبع آگاه ممکن است ردمی K50 یا ردمی K40S‌ باشد.

همین منبع اکنون اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند جدید ردمی به اشتراک گذاشته و این بار در پست جدیدش ادعا کرده این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با استاندارد IP68 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود.

ردمی K50 احتمالا از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند

گفتنی است بهترین مدل ردمی K40 در حال حاضر دارای استاندارد IP53‌ است و از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

البته شایعه‌های مختلفی نیز در مورد چیپست سه مدل گوشی هوشمند سری ردمی K50 به اشتراک گذاشته شده‌اند. گفته می‌شود احتمالا قدرتمندترین مدل این سری از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ بهره می‌برد، مدل دیگری با اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد و در نهایت یکی از آن‌ها به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود.

هنوز مشخص نیست که همه مدل‌های موبایل جدید از شارژر ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد یا تنها نسخه قدرتمند این سری با چنین قابلیتی عرضه خواهد شد. همچنین پیشتر گفته شده بود که احتمالا قدرتمندترین نسخه این سری از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز بهره خواهد برد ولی بقیه مدل‌ها مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

به احتمال زیاد شیائومی از سری ردمی K50 در چین رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود در بازارهای بین‌المللی این دستگاه با نام دیگری عرضه شود. در نهایت باید دید موبایل جدید با چه نام و مشخصاتی در دسترس کاربران قرارخواهد گرفت.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی