کد خبر: ۲۰۸۶۴
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰
حکم دادگاه آلمان

پست‌های تبلیغاتی اینفلوئنسرها مشخص شود

یک دادگاه عالی در آلمان در حکمی اعلام کرد اینفلوئنسرهای شبکه اجتماعی که از شرکتها برای تبلیغ محصولاتشان پول دریافت می کنند، باید به شکل واضحی مشخص کنند که چنین پستهایی تبلیغاتی هستند.

به گزارش« نبض فناوری» دیوان عالی فدرال آلمان در حکم مربوط به پرونده های سه اینفلوئنسر اینستاگرام فیس بوک، اعلام کرد اگر اینفلوئنسرها پولی دریافت نمی کنند، می توانند محصولات را بدون برچسب تبلیغات نشان دهند.

اینفلوئنسرهایی که هزاران هوادار دارند، می توانند پول زیادی از شرکتها برای تبلیغ محصولاتشان در اینستاگرام دریافت کنند.

این دادگاه اعلام کرد اینفلوئنسر فیتنس زمانی که در حال تبلیغ یک برند بوده، باید در این باره شفافیت به خرج می داد. با این حال دادگاه پرونده مربوط به کتی هوملز، مجری تلویزیون و اینفلوئنسر را در خصوص پستی که درباره یک عروسک گذاشته بود را مختومه اعلام کرد زیرا وی پولی برای این پست دریافت نکرده بود و بنابراین ملزم نبود آن را به عنوان تبلیغات مشخص کند.

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام سال گذشته با سازمان بازارها و رقابت انگلیس به توافق رسید با تبلیغات پنهان اینفلوئنسرها در این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدیو برخورد کند.
منبع: ایسنا

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی