کد خبر: ۲۰۸۶۹
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

ردمی ۱۰ از خصوصیات جدید خود پرده برداشت

شرکت شیائومی در رویدادی خصوصیات گوشی ردمی ۱۰ را فاش کرد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل ازgizmochina؛ ماه گذشته، شرکت شیائومی گوشی Redmi ۱۰ را به بازار‌های جهانی معرفی کرد. این گوشی با چندین ارتقا نسبت به تلفن هوشمند Redmi ۹ سال گذشته ارائه شد. اخیرا، این شرکت رویدادی را در هند برگزار کرد تا Redmi ۱۰ Prime و Redmi Earbuds ۳ Pro TWS  را به عنوان یک نسخه تجاری از Redmi AirDots ۳ چین معرفی کند.

ردمی ۱۰ پرایم، دارای یک صفحه LCD ۶.۵ اینچی با سوراخ پانچ مرکزی است. شیائومی، تراکم پیکسلی ۴۰۵ppi، نرخ تازه سازی تطبیقی ۹۰ هرتز و Gorilla Glass ۳ را ارائه می‌دهد. گفتنی است این تلفن هوشمند اولین گوشی جهان بوده که تراشه Helio G۸۸ را در خود جای داده، همچنین این دستگاه دارای حداکثر ۶ گیگابایت رم LPDDR۴x و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

خصوصیات دوربین ردمی10

ردمی 10 برای گرفتن عکس‌های سلفی، یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی ارائه می‌دهد. دوربین پشتی گوشی هوشمند دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با ۱۲۰ درجه FOV، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز کمکی عمق ۲ مگاپیکسلی است.

گوشی جدید ردمی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. با این حال، Redmi ۱۰ Prime دارای یک باتری بزرگتر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که ۷۲۳ ساعت حالت آماده به کار، ۱۹۲ ساعت پخش موسیقی، ۲۴ ساعت پخش فیلم، ۱۱ ساعت بازی و ۱۱ ساعت فیلمبرداری را نوید می‌دهد. این دستگاه از شارژ سریع ۱۸ واتی از طریق USB-C پشتیبانی می‌کند و همچنین از شارژ ۹ واتی پشتیبانی می‌کند. شیائومی شارژر ۲۲.۵ واتی را همراه با  Redmi ۱۰ Prime ارائه می‌دهد.

ردمی10

گوشی Redmi ۱۰ Prime به طور پیش فرض با اندروید ۱۱ مبتنی بر MIUI ۱۲.۵ به بازار می آید. این دستگاه ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر پاشش با درگاه‌های ضد خوردگی و مهر و موم لاستیکی است. همچنین گوشی جدید شیائومی ویژگی‌های دیگری مانند دوگانه ۴G VoLTE، Wi-Fi، بلوتوث ۵.۱، GPS، بلستر IR، جک ۳.۵ میلی متری صدا و بلندگو‌های استریو دوگانه را دارد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی