کد خبر: ۲۰۸۹۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۴

مینگ-چی کو: اپل واچ سری ۸ به حسگر اندازه‌گیری دمای بدن مجهز می‌شود

تحلیل‌گر مشهور اپل در یک یادداشت تحقیقاتی اعلام کرد که اپل واچ سری ۷ در اوایل مهر ماه عرضه می‌شود. او همچنین اشارات کوتاهی به اپل واچ سری ۸ و نسل جدید ایرپاد هم داشت و از بخشی از قابلیت‌های این دو محصول یاد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، «مینگ-چی کو» می‌گوید نسبت به اپل واچ سال ۲۰۲۲ خوش‌بین است چون انتظار دارد که این دستگاه با قابلیت‌های جدید مدیریت سلامتی به بازار بیاید. یکی از این قابلیت‌ها اندازه‌گیری دمای بدن است که اپل واچ را به یک حرارت‌سنج مچی تبدیل می‌کند. ساعت هوشمند اپل با این ویژگی می‌تواند به محصول مناسبی برای تشخیص تب تبدیل شود و به شناسایی بسیاری از بیماری‌ها کمک کند.

«مارک گرمن» و «دبی وو» از بلومبرگ قبلا گفته بودند که اپل واچ احتمالا در سال ۲۰۲۲ به حسگر تشخیص دمای بدن مجهز می‌شود. اپل به مرور زمان قابلیت‌های سلامتی ساعت هوشمند خود را توسعه داده و حالا از ویژگی‌هایی مثل ردیابی ضربان قلب، آریتمی قلبی، الکتروکاردیوگرام، سنجش اکسیژن خون، تشخیص سقوط و غیره پشتیبانی می‌کند.

مینگ-چی کو: اپل واچ سری ۸ به حسگر اندازه‌گیری دمای بدن مجهز می‌شود

تیم کوک، مدیرعامل اپل پارسال در مصاحبه‌ای گفته بود که تعداد حسگرهای فعلی اپل واچ در مقایسه با حسگرهایی که در آینده به این دستگاه اضافه می‌شوند، بسیار کم است. او ساعت هوشمند این شرکت را با اتومبیل و تعداد بالای حسگرهای آن مقایسه کرد و تاکید داشت که بدن بسیار مهم‌تر از اتومبیل است.

مینگ چی کو همچنین پیش‌بینی کرده که ایرپاد بعدی هم قابلیت‌هایی برای مدیریت سلامتی خواهد داشت، ولی فعلا اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نکرده است. وب‌سایت «دیجی‌تایمز» در ماه مه ۲۰۲۰ گفته بود که ایرپاد بعدی از فناوری «سیستم-درون-پکیج» جدیدی با هوش مصنوعی توکار بهره می‌برد که به این دستگاه اجازه می‌دهد ضربان قلب، تعداد گام‌ها و وضعیت سلامتی کاربر را ردیابی کند.

به گفته آقای کو، شرکت تامین‌کننده چینی Luxshare Precision بیشترین نفع را از اضافه شدن قابلیت‌های سلامتی به سخت‌افزارهای اپل می‌برد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی