کد خبر: ۲۰۸۹۸
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۵
بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی برگزار می کند؛

وبینار مبانی دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن در رشد کسب و‌کار

بنیادملی توسعه فناوری های فرهنگی به منظور رشد و آگاهی کارآفرینان و علاقمندان به کارآفرینی، وبینار دو ساعته «مبانی دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن در رشد کسب ‌‌و کار» را شنبه ۲۰ شهریور، ساعت هشت شب برگزار می کند.

به گزارش« نبض فناوی» به نقل از  روابط عمومی بنیاد ملی توسعه  فناوری های فرهنگی ، با شیوع بیماری کرونا، تبلیغات در فضای مجازی و فروش از این راه، اهمیت و ضرورت بیشتری یافت و شناخت اپلیکشن ها و شبکه های اجتماعی و چگونگی فعالیت در آنها لازمه هر کسب ‌کاری شده است.

امیرحسین اسدی، مدرس و سخنران این وبینار خواهد بود و درآمد حاصل از این برنامه صرف حمایت از توسعه کسب و کارهای توان یابان و اقشار آسیب پذیر خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این دوره تا ساعت ۱۹ امروز فرصت ثبت نام از طریق آدرس https://eseminar.tv/wb34557 دارند و افرادی که از طریق سامانه صنافر به آدرس sanafar.ir ثبت نام کنند از ۴۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

خاطر نشان می‌شود، در چهارشنبه های مهربانی بنیاد توسعه فناوری های فرهنگی، امیرحسین اسدی به صورت رایگان خدمات مشاوره کسب و کار برای اقشار کم درآمد و زنان سرپرست خانوار علاقمند به کارآفرینی و توان یابان ارایه می دهد و تاکنون بیش از هفتاد نفر از فرصت بهره مند شده اندو علاقمندان می توانند از راه های ارتباطی صفحه http://www.instagram.com/4shanbe.hay.mehraban برای چهارشنبه های مهربانی وقت مشاوره دریافت کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی