کد خبر: ۲۰۹۲۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۸

اهداف کلان و برنامه‌های آتی هلدینگ فناوری نگاه در سال 1400 تشریح شد

سرمایه گذاری‌های هدفمند و حمایت از استارتاپ‌های حوزه فناوری مالی-بانکی، بازنگری و چابک سازی هدفمند فرایندهای فناورانه گروه کارآفرين و افزایش سهم از بازار شرکت در بخش‌های مختلف مشتریان از عمده اهداف کلان و برنامه‌های آتی نگاه در سال 1400 است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»، هلدینگ فناوری نگاه با شناسایی نیازهای فناورانه گروه کارآفرین رصدروندهای حوزه فناوری مالی بانکی از همه مهمتر شناسایی نیازمندی های فعلی و آینده مشتریان گروه کارآفرین از طریق بکارگیری سرمایه انسانی کارامد خود برقراری اتحاد راهبری باشرکای تجاری و همچنین سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا در تناسب با زنجیره ارز آن است.
بر همین اساس همزمان باتحولات سریع در بخش فناوری اطلاعات، ضرورت تناسب بااين تغييرات ودگرگونی‌ها در بانک‌ها نيز همانندسایر سازمان‌ها مشهود بوده وامرضرورت ارائه محصولات وخدمات بانکی به روزتر، نوآورانه و در کمترین زمان را ایجاب کرده است. از این رو،هلدينگ فناوری نگاه شکل گرفت تا با ایجاد تحول در ارائه خدمات ومحصولات به بانک وگروه شرکت‌های کارآفرین، زمینه ساز توسعه متوازن بازار و مشتریان و پاسخگوی آنان متناسب با نیازهایشان باشد. برای این کار، در سال اول، نگاه به بهبود تجربه کاربری مشتریان اعم از همکاران و مدیران بانک و مشتریان بانک( مشتریان نهایی)پرداخته است.همچنین نگاه به گسترش محصولات و خدمات فناورانه با ایجاد خطوط کسب وکاری جدید مانند ورود به عرصه پرداخت الکترونیک که ارزش افزوده ویژه‌ای در کنار سایر خدمات بانکی ایجاد خواهد کرد، پرداخته و به بازارهایی مانند تامین مالی، اعتبارسنجی دیجیتال، پرداخت تسهیلات خردهوشمند، بازار سرمایه و محصولات مبتنی بر فناوری دفتر کل توزیع شده با همکاری دیگر اعضای گروه کارآفرین، توجه داشته است.
از سوی دیگر، نگاه تلاش دارد تا با توسعه سطح مشارکت و همکاری با بازیگران ونقش آفرینان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانک‌ها و فناوری های مالی در کشور و ورود به کنسرسیوم های فناورانه و سرمایه‌گذاری در فین تک‌ها و استارتاپ‌ها، در مسیرنقش آفرینی موثر در اکوسیستم فناوری مالی بانکی کشور قرار گیرد.
راه اندازی و آغاز به کار نگاه، توسعه شراکت‌ها و راهبری کسب وکار، سازماندهی وظایف فرایندها ومجوزها ، راهبری سرمایه انسانی و برندسازی و شناسایی برند، در حوزه بانکی( ارائه خدمات حوزه، ارائه خدمات دیجیتال و سامانه‌های جانبی، ارائه خدمات و گزارشات در حوزه هوش مصنوعی و ارائه خدمات زیرساخت و پشتیبانی)، در حوزه پرداخت نیز( تقویت مشارکت دیجیتال، ارائه خدمات بانکداری کسب وکارهای کوچک و متوسط، تجاری سازی خدمات حوزه فین تک) از مهمترین دستاوردهای نگاه در سال گذشته است.
ما در نگاه برآنیم تا در سال 1400، با اتکال بر خدا و حمایت های ارزشمند بانک، با انجام برنامه ریزی های دقیق و بهره گیری از توان تمامی اعضای این خانواده، در جهت کارآمدتر کردن برنامه ها وتحقق اهداف خود تلاش کرده و موجبات پیشبرد ودستیابی به اهداف بانک کارآفرین را فراهم کنیم. ماتلاش کرده‌ایم از چارچوب OKR که یک روش چابک برای مدیریت برنامه و اهداف است بهره برده و براین اساس، برنامه های سال 1400 خانواده نگاه را حول محور برنامه های ابلاغ شده از سوی بانک تدوین کرده‌ایم.
سرمایه گذاری‌های هدفمند و حمایت از استارتاپ‌های حوزه فناوری مالی-بانکی، توسعه شراکت‌های استراتژیک با ذینفعان اصلی حوزه فناوری های مالی-بانکی ، بازنگری و چابک سازی هدفمند فرایندهای فناورانه گروه کارآفرين و افزایش سهم از بازار شرکت در بخش‌های مختلف مشتریان از عمده اهداف کلان و برنامه‌های آتی نگاه در سال 1400 است.

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی