کد خبر: ۲۰۹۳۲
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۰

مشخصه RAM Plus قابلیت حافظه مجازی را به گوشی‌های 5G سامسونگ اضافه می‌کند

شرکت سامسونگ با انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای اسمارت‌فون گلکسی A52s 5G مشخصه جدیدی موسوم به RAM Plus را برای این گجت عرضه کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، این به‌روزرسانی، حافظه مجازی 4 گیگابایتی را در اختیار اسمارت‌فون میان‌رده سامسونگ قرار می‌دهد. این میزان فضا از حافظه‌داخلی گوشی برداشت شده و به‌عنوان رم مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایده فوق مشابه فناوری به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون اکسون 30 شرکت ZTE است. کمپانی چینی پیش‌تر با استفاده از این ایده موفق به افزایش ظرفیت حافظه رم اسمارت‌فون اکسون 30 از 8 به 20 گیگابایت شده بود. بدین‌ترتیب گجت مذکور به نخستین گوشی اندرویدی با این میزان حافظه رم تبدیل شد.

آپدیت جدید دارای فیرم‌ور با شماره ورژن A528BXXU1AUH9 بوده و اکنون در کشور هندوستان منتشر شده است. کاربران گلکسی A52s 5G در هندوستان و سایر کشورهای جهان جهت اطلاع از انتشار به‌روزرسانی جدید برای هندست خود می‌توانند به‌صورت دستی اقدام نمایند. بدین منظور کافیست کاربران به مسیر Settings> Software update> Download and install مراجعه کنند. آپدیت جدید شامل مشخصه RAM Plus و اصلاحاتی در زمینه ارتقاء پایداری دوربین و عملکرد دستگاه است. همچنین در این نسخه برخی باگ‌های قبلی برطرف شده و ضمن بهینه‌سازی برخی ویژگی‌های جدید از پچ امنیتی اندروید به تاریخ 1 آگوست نیز استفاده شده است.

گلکسی A52s 5G دقیقا همان گلکسی A52 5G است؛ اما هندست جدید از تراشه قدرتمندتر اسنپ‌دراگون 778G بهره می‌گیرد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی A52 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 720G روانه بازار شد. گلکسی A52s 5G مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی سوپر آمولد با پوشش محافظ گوریلا گلس 5 و نسبت ابعاد 20:9 است. این پنل از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند؛ مشخصه‌ای که نمایش بهتر انیمیشن‌ها و خلق تجربه کاربری روان‌تر را تضمین خواهد کرد. در نتیجه محتوای نمایشگر در هر ثانیه 120 نوبت به‌روزرسانی می‌شود.

مشخصه RAM Plus قابلیت حافظه مجازی را به گوشی‌های 5G سامسونگ اضافه می‌کند

به‌روزرسانی جدیدا منتشر شده برای گلکسی A52s 5G در هندوستان و سایر کشورها، مشخصه رم مجازی 4 گیگابایتی را به این هندست اضافه می‌کند

آرایه دوربین پشتی شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، ماژول فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک جفت سنسور 5 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر ماکرو و سنجش اطلاعات عمق صحنه است. بعلاوه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هندست نیز درون حفره کروی‌شکل تعبیه شده روی نمایشگر قرار دارد. اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و اسپیکرهای استریو سایر امکانات گلکسی A52s 5G را تشکیل می‌دهند. پیش از عرضه مشخصه RAM Plus این هندست با 6 گیگابایت رم + 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی یا 8 گیگابایت رم + 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس خریداران قرار می‌گرفت.

مشخصه RAM Plus قابلیت حافظه مجازی را به گوشی‌های 5G سامسونگ اضافه می‌کند

آرایه دوربین پشتی سامسونگ گلکسی A52s 5G

انرژی موردنیاز گوشی توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 واتی تامین می‌شود. این هندست دارای گواهی حفاظتی IP67 است؛ مشخصه‌ای که امکان غوطه‌ور شدن گوشی در عمق 3.28 فوتی آب برای مدت 30 دقیقه را فراهم می‌کند. این دستگاه در 4 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، سبز، بنفش و سفید روانه بازار می‌شود.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی