کد خبر: ۲۰۹۳۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

سامسونگ احتمالا کار بر روی گلکسی نوت جدید را آغاز کرده است

اخیرا افشاگر مشهور محصولات سامسونگ، Ice Universe، ادعا کرده که ممکن است سامسونگ کار بر روی جانشین گلکسی نوت 20 را آغاز کرده باشد. افشاکننده به منبعی در زنجیره تامین اشاره می‌کند که شواهدی مبنی‌بر وجود یک دستگاه گلکسی نوت جدید را مشاهده کرده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا گوشی جدید با نام گلکسی نوت 21 شناخته می‌شود و یا نوت 22.

آغاز روند توسعه گلکسی نوت جدید سامسونگ

به گزارش «نبض فناوری»، سری گلکسی نوت 20 سال گذشته عرضه شد و اگرچه سامسونگ به‌صراحت اعلام نکرد که این سری دیگر تولید نمی‌شود؛ با این حال، برخی نشانه‌ها این احتمال را بیان می‌کنند.

در اوایل سال جاری، یکی از مدیران سامسونگ گفته بود که این شرکت پرچمدار Note را در سال 2021 عرضه نمی‌کند، زیرا انتشار چندین تلفن پرچمدار با پشتیبانی از قلم در یک سال دشوار است. کمبود جهانی تراشه نیز ممکن است نقشی در این بین داشته باشد.

Galaxy S21 Ultra و Galaxy Z Fold 3 اولین گوشی‌های غیر نوتی بودند که سازگاری با قلم S Pen به آنها اضافه شد.

سامسونگ احتمالا کار بر روی گلکسی نوت جدید را آغاز کرده است

گلکسی نوت جدید سامسونگ

یوتیوبر Jimmy Is Promo نیز به‌تازگی اظهار داشت که این سری هرگز لغو نشده است. وی می‌افزاید که سامسونگ هر سال نسخه‌های جدید سری Galaxy S و Note را جایگزین می‌کند، چیزی که طرفداران نیز خواستار آن هستند.

Koh Dong-jin، رئیس فعلی سامسونگ موبایل، پیش‌تر گفته بود که سری Note در سال 2022 باز خواهد گشت. هرچند که زمان عرضه می‌تواند با توجه به شرایط، تغییر کند.

چندی پیش گزارش شد که سامسونگ علامت تجاری Galaxy Note را تمدید نکرده است. رسانه هلندی Let’s Go Digital اما، آن را نشانه لغو تولید این دستگاه نمی‌داند چراکه ثبت اسامی تجاری مربوطه تا آوریل سال 2023 معتبر است.

درحال‌حاضر، سخت است که چیزی را با قطعیت در مورد سرنوشت سری نوت بگویم. اگرچه به‌نظر می‌رسد سامسونگ گوشی‌های تاشو را در اولویت قرار می‌دهد و آخرین دستگاه این خانواده یعنی گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 نیز شروع خوبی داشته‌اند، اما طبق گزارشات، پرچمدار واقعی آنها، سری Galaxy S21، عملکرد ضعیفی را از خود نشان داده است.

منبع/ ترنجی- امیرحسین ملکی

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی