کد خبر: ۲۰۹۵۲
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

گوشی شما گم شده و دستگاه اندرویدی دیگری ندارید؟/با این روش به واتساپ خود دسترسی پیدا کنید

ممکن است گوشی شما دزدیده شود و بخواهید به واتساپ خود دسترسی داشته باشید در ادامه ترفندی برای این امر به شما آموزش خواهیم داد.

گوشی شما گم شده و دستگاه اندرویدی دیگری ندارید؟/با این روش به واتساپ خود دسترسی پیدا کنید

به گزارش «نبض فناوری»، اگر گوشی شما به سرقت رفته و می خواهید هرچه سریعتر به اطلاعات واتساپ خود دسترسی پیدا کنید و گوشی اندرویدی دیگری هم نداریدبا ما همراه شوید تا ترفند آن را یادتان دهیم.

برای اینکار سیمکارت سرقتی را سوزانده و آن فعال کنید تا فقط امکان دریافت پیامک واتساپ را داشته باشید؛ سپس یکی از روش های زیر را برای شبیه سازی محیط  اندروید در سیستم استفاده کنید.

آیا می خواهید از برنامه های اندرویددر رایانه استفاده کنید؟ روشهای خوب و رایگان زیادی برای شبیه سازی اندروید از طریق رایانه وجود دارد؛ از جمله برنامه Your Phone ،BlueStacks ،Genymotion و Android-x86 در ادامه با ما همراه باشید.

اگر دوستدارید برنامه یا بازی اندروید را در لپ تاپ خود اجرا کنید یا به هر دلیلی گوشیتان در دسترس نیست و می خواهید برامه واتساپ خود را داشته باشید؛ ترفند آن اجرای شبیه ساز اندروید در ویندوز است.

تلفن خود را با ویندوز میررینگ کنید

برنامه Windows Your Phone این امکان را فراهم می کند که صفحه بسیاری از گوشی های سامسونگ را روی رایانه خود میرر(آینه) کنید و از طریق یک پنجره رومیزی ساده به اکثر برنامه های خود دسترسی پیدا کنید.

مایکروسافت در تلاش است با قابلیت پین کردن برنامه های اندروید در نوار وظیفه و راه اندازی آنها به صورت جداگانه این ویژگی را حتی بیشتر گسترش دهد.

این همیشه راه حل ایده آل نیست. اگر به دنبال بازی کردن هستید، ممکن است این کار با تاخیر و تار شدن گرافیکی همراه باشد و نمی توانید به راحتی فایل ها را از رایانه شخصی خود مستقیماً در برنامه ای در اندروید به اشتراک بگذارید.

با BlueStacks برنامه های مورد علاقه خود را نصب کنید

اگر فقط به دنبال اجرای چند برنامه هستید و نیازی به شبیه ساز ندارید تا شبیه اندروید باشد، باید BlueStacks را امتحان کنید. با گذشت سالها، این برنامه تبدیل به بهترین شبیه ساز برنامه اندروید شده و اطمینان حاصل می کند برنامه ها و بازی های شما به راحتی اجرا می شوند. از آنجا که از مجازی سازی برای شبیه سازی اندروید استفاده می کند ، می خواهید برای بهترین عملکرد وارد BIOS رایانه خود شوید و Intel VT-x یا AMD-V را فعال کنید( در صورتی که رایانه شما از آن پشتیبانی می کند).

BlueStacks را مانند سایر برنامه های Windows یا Mac بارگیری و نصب کنید. حدود 2 گیگابایت فضا در رایانه شما اشغال می کند (به علاوه هر برنامه ای را که بارگیری می کنید) و هنگام راه اندازی، با صفحه اصلی سفارشی آن از شما استقبال می شود. این برنامه از راه انداز سنتی اندروید تقلید نمی کند، اما برای بارگیری هر برنامه ای به Play Store دسترسی پیدا خواهید کرد؛ آنها در صفحه اصلی BlueStacks و روی دسکتاپ ویندوز شما به عنوان میانبرهای خود ظاهر می شوند. فقط کافی است روی نماد دوبار کلیک کنید تا برنامه مورد نظر اجرا شود.

BlueStacks برای برنامه هایی که برنامه های دسکتاپ مربوطه ندارند عالی است، اما شبیه ساز واقعاً در مورد بازی ها عالی است. BlueStacks دارای نقشه های داخلی برای ماوس و صفحه کلید شما است که می توانید آنها را با کنترل های لمسی که در بازی های مختلف اندروید پیدا می کنید سفارشی کنید.

همچنین می توانید رزولوشن، DPI ، FPS و مقدار CPU یا RAM اختصاص داده شده به شبیه ساز را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل شود که بهترین تعادل بین سرعت و گرافیک به دست می آید. (این امر به ویژه با توجه به این که BlueStacks مانند بسیاری از ماشین های مجازی از منابع زیادی برخوردار است ، بسیار مفید است.)

با Genymotion تجربه کاملی از شبیه سازی اندروید داشته باشید

اگر به دنبال تجربه کامل هستید Genymotion یک شبیه ساز مناسب است. محصول اصلی آن برای توسعه دهندگان طراحی شده و استفاده از آن هزینه زیادی دارد؛ اما یک نسخه رایگان نرم افزار وجود دارد که می توانید برای استفاده شخصی بارگیری کنید. فقط باید ابتدا یک حساب کاربری در وب سایت ایجاد کنید.

Genymotion از VirtualBox برای شبیه سازی اندروید استفاده می کند، بنابراین یا باید VirtualBox را بر روی رایانه خود نصب کرده باشید یا نسخه را با VirtualBox همراه دانلود کنید. آن را مانند سایر برنامه های ویندوز نصب کنید، مطمئن شوید که نسخه Personal Use را انتخاب کرده اید.

هنگامی که Genymotion را شروع می کنید، لیستی از الگوهای دستگاهی را که می توانید نصب کنید به شما ارائه می دهد ( وضوح صفحه نمایش، نسخه اندروید و منابع اختصاص داده شده به شبیه ساز را تعیین می کند. قالب مورد نظر خود را نصب کرده و روی آن دوبار کلیک کنید تا وارد اندروید شوید. شما می توانید در صفحه اصلی حرکت کنید، برنامه ها را راه اندازی کنید و از رویدادهای خاصی مانند مکان GPS تقلید کنید.

توجه داشته باشید که شما با یک نسخه از اندروید کار می کنید که حتی با بسیاری از برنامه های Google یا ویژگی های مدرن همراه نیست، اگرچه می توانید Play Store را با کلیک روی نماد Open Gapps  در نوار کناری برای نصب آن اضافه کنید.

 همچنین مهم نیست که کدام الگو را انتخاب می کنید زیرا هیچ نسخه سفارشی اندروید را دریافت نخواهید کرد. برای مثال ، انتخاب الگوی Samsung Galaxy S10 ، یک رابط کاربری سامسونگ برای شما نخواهد داشت. فقط وضوح و مشخصات ماشین مجازی را تعیین می کند. (هر چند Genymotion از نسخه های Android از 4.4 تا 10.0 پشتیبانی می کند.)

Genymotion برای بررسی تنظیمات اندروید و سایر ویژگی های داخلی به خوبی کار می کند،

اندروید را مستقیماً روی رایانه خود با Android-x86 اجرا کنید

اگر به دنبال چیزی کمی بیشتر و کاملتر هستید، پروژه Android-x86 شما را تا آنجا که می توانید به اندروید واقعی در رایانه خود نزدیک کنید. Android-x86 یک پروژه منبع باز است که اندروید را به پلتفرم x86 منتقل می کند و به شما امکان می دهد آن را به جای تلفن یا رایانه لوحی مبتنی بر ARM روی رایانه خود اجرا کنید.

برای اجرای Android-x86، چند گزینه دارید. اگر می خواهید اندروید را به تنهایی و به عنوان یک سیستم عامل دسکتاپ برای رایانه شخصی خود اجرا کنید، می توانید آن را به عنوان ISO disc image بارگیری کرده و با برنامه ای مانند Rufus روی درایو USB قرار دهید. سپس  آن درایو USB را در رایانه مورد نظر وارد کرده، راه اندازی مجدد کنید و وارد منوی بوت شوید (معمولاً با فشار دادن کلیدی مانند F12 در هنگام راه اندازی).

با بوت شدن از درایو USB Android-x86 خود، می توانید اندروید را در محیط زنده اجرا کنید(بدون هیچ تاثیری روی رایانه خود یا آن را برای استفاده دائمی (و عملکرد بهتر) روی هارد رایانه خود نصب کنید). از طرف دیگر، اگر می خواهید Android-x86 را بر روی سیستم عامل موجود خود اجرا کنید، می توانید disc image را بارگیری کرده و در داخل VirtualBox اجرا کنید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی