کد خبر: ۲۰۹۶۲
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

معرفی اولین آیفون با 1ترابایت حافظه

قرار است سه شنبه اولین آیفون با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه شود.

به گزارش «نبض فناوری»، مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل پیش بینی کرده که اپل گوشی با حافظه ذخیره سازی بالایی را معرفی خواهد کرد.

چند روز قبل از رویداد Apple Streaming کالیفرنیا در 14 سپتامبر یک گزارش جدید از تحلیلگر مینگ چی کو می گوید که انتظار دارد iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max هریک دارای پیکربندی ذخیره سازی 1 ترابایتی باشند. کو همچنین می گوید آیفون 13 و آیفون 13 مینی دارای پیکربندی ذخیره سازی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت هستند؛ اما گزینه 64 گیگابایتی ندارند.

کو همچنین گفت که انتظار دارد اپل در رویداد سه شنبه AirPods 3 را رونمایی کند؛ اما احتمالاً اپل AirPods 2 را در دسترس نگه می دارد. او هشدار می دهد که آیفون 13 ممکن است تحت تأثیر کمبودهای زنجیره تامین قرار گیرد، همانطور که قبلاً گزارش شده بود؛ اما انتظار می رود که تأثیر محدودی بر محموله های آیفون 13 داشته باشد.

افشاگری ها و شایعات قبلی به مجموعه ای از آیفون 13 اشاره کرده بود که شامل چهار مدل در اندازه های مشابه مدل های سال گذشته خواهد بود. انتظار می رود تلفن های جدید دارای دوربین های پیشرفته ای باشند که شامل حالت پرتره ویدئویی و حالت عکاسی نجومی، لنز فوق عریض بهبود یافته و زوم اپتیکال بهتر برای ضبط ویدئو است.

شایعات دیگر پیرامون اپل واچ 7، پردازنده سریعتر و طراحی سخت افزاری جدید، از جمله صفحه نمایش بزرگتر و ساعت های جدید را پیش بینی می کنند. انتظار می رود که آیپد مینی نیز طراحی مجدد بزرگ تری داشته باشد. این رویداد پاییزی مجازی در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت ET در 14 سپتامبر آغاز می شود و از طریق Apple Park پخش می شود.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی