کد خبر: ۲۰۹۸۹
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۳

سنهایزر از ایرباد بی‌سیم CX Plus با حذف نویز فعال و قیمت ۱۸۰ دلار رونمایی کرد

سنهایزر در ساخت ایربادهای بی‌سیم تبحر خاصی دارد و حالا از جدیدترین محصولش با نام CX Plus رونمایی کرده است. ایرباد جدید این شرکت آلمانی از ویژگی حذف نویز فعال و قابلیت سفارشی‌سازی کنترلرها و اکولایزر بهره می‌برد. اگرچه این اولین باری نیست که سنهایزر از فناوری حذف نویز فعال در ایرباد بی‌سیمش استفاده می‌کند، اما تا به امروز چنین قابلیتی را در ایرباد ۱۸۰ دلاری آن ندیده بودیم.

به گزارش «نبض فناوری»، هدفون CX Plus علاوه بر حذف نویز، از حالت شفاف هم بهره می‌برد که امکان شنیدن صدای محیط را فراهم می‌کند و در مواقع لزوم کاربر می‌تواند آن را فعال کند. این محصول دارای گواهی IPX4 است که از مقاومتش در برابر پاشش آب خبر می‌دهد.

روی هرکدام از هدفون‌ها دو میکروفن وجود دارد و شارژدهی باتری CX Plus با کیس قابل شارژ حدود ۲۴ ساعت است که در مقایسه با نسل قبلی که ۲۷ ساعت بود، کاهش داشته. همچنین پرچمدار سنهایزر یعنی Momentum True Wireless 2 عمر باتری ۲۸ ساعته دارد.

سنهایزر از ایرباد بی‌سیم CX Plus با حذف نویز فعال و قیمت ۱۸۰ دلار رونمایی کرد

محصول جدید سنهایزر در قسمت بیرونی از ژست‌های کنترلی بهره می‌برد که به کمک آن‌ها می‌توان به توقف/پخش، موزیک بعدی یا قبلی دسترسی داشت. همچنین حسگرهای روی آن زمانی که هدفون از گوش کاربر خارج شود، موزیک را به طور خودکار متوقف می‌کنند.

سنهایزر CX Plus از کدک‌های SBC ،AAC ،AptX و AptX Adaptive پشتیبانی می‌کند. ایرباد جدید سنهایزر اگرچه با توجه به ویژگی‎‌هایش قیمت مناسبی دارد، اما هنوز در مقابل برخی برندها گران به نظر می‌رسد.

سنهایزر می‌گوید محصول جدیدش به لطف مبدل‌های «TrueResponse»، برای عاشقان موسیقی محصول مناسبی به حساب می‌‎آید. چنین فناوری‌ در محصولات رده بالا به کار می‌رود که بیس عمیق و صدای طبیعی و شفافی ارائه می‌دهد. این ایرباد بی‌سیم از تاریخ ۶ مهر ماه (۲۸ سپتامبر) در رنگ‌های سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی