کد خبر: ۲۱۰۲۶
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۰
برای ارتقای ایمنی کاربران در سراسر جهان؛

اسنپ چت مدیر ایمنی پلتفرم استخدام کرد

اسنپ چت یکی از حامیان قدیمی امنیت آنلاین را به عنوان نخستین مدیر جهانی ایمنی پلتفرم خود استخدام کرده است. این درحالی است که شرکت مذکور سعی دارد ایمنی کاربرانش در سراسر جهان را ارتقا دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، اسنپ چت اعلام کرد پس از جستجویی طولانی مدت، ژاکلین بوشر را به عنوان مدیر جهانی ایمنی خود استخدام کرده تا اقدامات ایمنی شرکت را به رگولاتورها، قانونگذاران و شرکایش ارائه و از سوی دیگر برای توسعه سیاست‌ها و اقدامات جدید کمک کند. اسنپ چت اپلیکیشنی برای ارسال و دریافت تصاویر در موبایل است.

بوشر پیش از این به مدت ۲۰ سال در مایکروسافت فعالیت می‌کرد و قبلاً نیز مدیر ایمنی آنلاین شرکت بود.

حامیان ایمنی کودکان و قانون گذاران آمریکایی اخیراً درباره طیف وسیعی از چالش‌های کاربران در پلتفرم‌های آنلاین هشدار داده‌اند که از جمله آنها می‌توان به تأثیرات بر سلامت ذهنی، آزارهای آنلاین مربوط به قلدری سایبری و سواستفاده از کودکان اشاره کرد.

تمرکز اصلی فعالیت‌های اسنپ چت روی ارسال تصویر است و به همین دلیل مقایسه با شبکه‌های اجتماعی دیگر از مکانیسم‌های کمتری برای وایرال شدن محتوا استفاده می کند. با این وجود پلتفرم مذکور با فشارهایی برای بررسی چالش‌های ایمنی کاربران جوان روبرو است. این درحالی است که براساس گزارش یک مؤسسه غیر انتفاعی در ماه می، برخلاف بازه سنی تعیین شده برای کاربران مجاز اسنپ چت، کودکان ۹ تا ۱۲ سال نیز از این اپ استفاده می‌کنند.

این شرکت مشغول توسعه فناوری‌هایی است تا اجازه ندهد کاربران کمتر از ۱۳ سال در اپلیکیشن عضو شوند.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی