کد خبر: ۲۱۰۵۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۰

دستکش انگشتی گیمینگ ریزر از تعرق انگشتان هنگام بازی‌ با موبایل جلوگیری می‌کند

شرکت ریزر که محصولات مختلفی در حوزه بازی از هدست گرفته تا ماوس گیمینگ را عرضه کرده، دستکش انگشتی مخصوص گیمینگ با نام «Gaming Finger Sleeves» معرفی کرده که با جذب عرق نوک انگشتان، شرایط بهتری را حین بازی با موبایل فراهم می‌کند.

در تولید این دستکش انگشتی از ۳۵ درصد فیبر نقره با خاصیت ضد میکروبی، ۶۰ درصد نایلون و ۵ درصد اسپندکس استفاده شده است. اسپندکس نوعی فیبر مصنوعی است که خاصیت کشش بسیار خوبی دارد، بنابراین محصولات ریزر علاوه بر زیبایی به خوبی کش خواهند آمد که با این وجود پوشیدن آن‌ها نیز ساده‌تر می‌شود.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های موبایل هستید، احتمالا عرق کردن انگشتان مشکلات زیادی به وجود می‌آورد. هر چند ایده اصلی این محصول برای برخی کاربران ممکن است مضحک به نظر برسد اما ابزار پوشیدنی جدید ریزر عملکرد واقعی و بسیار خوبی ارائه می‌کند و به تعرق انگشتان در هنگام بازی کردن با موبایل کمک می‌کند.

دستکش انگشتی گیمینگ ریزر از تعرق انگشتان هنگام بازی‌ با موبایل جلوگیری می‌کند

همچنین به گفته این شرکت محصول جدید آن‌ها قابل شستشو است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید در زمان‌های طولانی از آن‌ها استفاده کنید و نگران کثیف شدن یا بو گرفتن آن‌ها نشوید. ریزر عنوان می‌کند برای ساخت محصول پوشیدنی جدید خود از پارچه صاف و با حساسیت بالایی استفاده کرده است. علاوه بر این، طبق ادعا ریزر آن‌ها ضد لغزش هستند، بنابراین در هنگام بازی کردن مشکلاتی مانند لغزش انگشتان به وجود نخواهد آمد.

دستکش انگشتی گیمینگ ریزر از تعرق انگشتان هنگام بازی‌ با موبایل جلوگیری می‌کند

بسته به نحوه بازی شما، این محصول برای انگشتان دست کاربرد دارد. بازی‌های موبایل معمولا با استفاده از انگشت شست انجام می‌شود، با این وجود اگر برای انجام بازی‌ها از انگشتان بیشتری استفاده می‌کنید باید بسته‌های بیشتری از این محصول را تهیه کنید، زیرا هر بسته دارای دو آستین است. آستین‌های انگشتی مخصوص بازی ریزر با قیمت پایه ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و هم اکنون از طریق وب‌سایت رسمی ریزر قابل خرید هستند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی