کد خبر: ۲۱۰۶۵
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

آمپول تقویتی نوروبیون در همه افراد به یک اندازه عمل نمی‌کند

عضو هیئت علمی دانشکده دارو سازی شهید بهشتی گفت: آمپول تقویتی نوروبیون به دلیل عوارضی که دارد به یک اندازه در همه افراد عمل نمی‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، بهادر میر رحیمی، عضو هیئت علمی دانشکده دارو سازی شهید بهشتی، با اشاره به آمپول‌های تقویتی اظهار کرد: تقویت سیستم ایمنی تک فاکتوری بوده و به نوع زندگی، فعالیت بدنی و نوع تغذیه بستگی دارد. عواملی مانند نداشتن استرس، فعالیت بدنی  و تغذیه مناسب از گروه‌های مختلف غذایی باعث ایجاد تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

او افزود: ویتامین‌ها و مولتی ویتامین‌هایی مثل ویتامین B که منبع اصلی آن میوه و سبزیجات تازه، تخم مرغ و گوشت است سریع در بدن جذب شده و مجموعه‌ای از مواد غذایی سالم را به بدن می‌رساند.

عضو هیئت علمی دانشکده دارو سازی شهید بهشتی بیان کرد:  ویتامین‌های B۱، B۶ و B۱۲ به راحتی از طریق خوراکی هاقابل جذب هستند و نیازی نیست افراد به صورت تدریجی از آمپول‌های تقویتی مثل نوروبیون که باعث عفونت و واکنش‌های حساسیتی می‌شود استفاده کنند.

او با اشاره به قرص و شربت‌های تقویتی گفت: افرادی که بدنشان به ویتامین و دارو‌های تقویتی احتیاج دارند می‌توانند از شربت، قطره ویا قرص تقویتی استفاده کنند.

میر رحیمی اظهار کرد: کسانی که بیماری‌هایی مثل دیابت، بیماری‌های گوارشی و کسانی که از قرص‌های اسید معده استفاده می‌کنند می‌توانند از آمپول‌های تقویتی به عنوان تامین کننده ویتامین برای بدن استفاده کنند.

او با اشاره به کاربرد آمپول تقویتی نوروبیون گفت: آمپول تقویتی نوروبیون به عنوان جذب ویتامین، برای بدن بیماران تجویز و برای تقویت سیستم ایمنی عصبی آنها تزریق می‌شود، برای بیمارانی مانند بیماران دیابتی که دچار گزگز دست و پا می‌شوند، تجویز می‌شود. آمپول نوروبیون در مقاومت ویروس کرونا در برابر سیستم ایمنی بدن هیچ نقشی ندارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی