کد خبر: ۲۱۱۲۳
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

پیشنهاد متخصصان برای ورود به دنیای رمزارز چیست؟

در بازار رمزارز هر روز خبری جدید اتفاق می افتد؛بازار و گزارشات همیشه مملو از موارد بد و خوب در مورد بیت کوین و آلت کوین است. معاملات رمزارز یک دارایی مالی سودآور است اما برای موفقیت باید عاقلانه به تجارت بپردازید و این امر با یادگیری نحوه تجارت و عملکرد بازار آغاز می شود.

به گزارش «نبض فناوری»،  باید بدانید که بازار دارای خلأهای عمیقی است که اگر آن را به طور کامل درک نکرده باشید و نحوه عملکرد آن، می تواند سرمایه گذاری شما را با چالش رو برو کند.

در ادامه لیستی از راه حل های مناسب برای ایجاد یک استراتژی تجاری برنده تهیه کرده ایم. این اطلاعات توسط کارشناسان معامله گر بیت کوین آزمایش شده است.

  1. هدفمند باشید

برای شما بسیار مهم است که انگیزه لازم برای شروع تجارت رمزارزه را روشن کنید. برای هر برد، باخت هم وجود دارد. می خواهید در کدام جنبه از معاملات رمزارز مشارکت داشته باشید؟ با توجه به این موضوع، انتخاب استراتژی معاملاتی بسیار آسان می شود زیرا شما هدف گرا هستید.

  1. نقطه هدف سود خود را تعیین کنید

قبل از شروع معامله، نقطه هدف سود(Profit Targets) را تعیین کنید و برنامه ریزی کنید تا در زمان مناسب از بازار تجارت خارج شوید. تحت تأثیر احساسات خود قرار نگیرید که منجر به تصمیمات غیر منطقی می شود. حریص وارد بازار نشوید؛ برخی دستورالعمل ها شما را برای پول آسان وسوسه می کند و اغلب اوقات در نهایت ضرر می کنید.

  1. اجتناب از FOMO (ترس از دست دادن فرصت)

FOMO یکی از مهمترین دلایلی است که باعث می شود سرمایه گذاران در تجارت با رمزارز شکست بخورند. وقتی می بینید سرمایه گذاران دیگر سود می برند، شما هم سود می خواهید. مراقب آن لحظه ای باشید که می خواهید از روی فشار فروش کنید. چنین معامله ای بیشتر اوقات منجر به ضرر می شود. در عوض، تحقیق کنید و پلتفرم ها و پروتکل های تجاری را در نظر بگیرید تا به شما الگوریتم های تجاری استراتژیک بدهند.

  1. با تجزیه و تحلیل فنی و تحلیل بنیادی آشنا شوید

تجزیه و تحلیل فنی و تجزیه و تحلیل بنیادی دو استراتژی تجاری هستند که از تاریخ تجارت و امور مالی مورد استفاده قرار گرفته اند. تجزیه و تحلیل بنیادی، بازار کلی را مطالعه می کند و مشخص می کند که دارایی های خارجی چگونه می توانند روند فعلی قیمت یک سرمایه گذاری خاص را تحت تأثیر قرار دهند. از سوی دیگر، تجزیه و تحلیل فنی نمودارها را مطالعه می کند و با دانستن زمان فروش یا خرید، سود را به حداکثر می رساند.

 

ترکیب تجزیه و تحلیل فنی و بنیادی بهترین گزینه برای پیروزی در سرمایه گذاری برای هر کوین قابل معامله است. مطمئن شوید که بهترین برنامه ها و سایت هایی را که اطلاعات دقیق را پوشش می دهند انتخاب کنید و پیش بینی های صحیح را انجام دهید.

  1. از اخبار فعلی رمزارزها مطلع شوید

بازار ارزهای دیجیتال بی ثبات است و همچنان در حال تغییر است. اخبار و پیش بینی های دیروز می تواند در امروز کمک کننده باشند. باشد. خود را در جریان نحوه عملکرد روزانه بازار قرار دهید، منابع قانونی برای اخبار رمزارز دریافت کنید. از گوش دادن به نظرات بی اساس افرادی که بازار را درک نمی کنند خودداری کنید.

  1. از کم شروع کنید

اولین قانون سرمایه گذاری این است که از آن مقداری شروع کنید که اگر از دست دادید ناراحت نشوید. این قدم همچنین به شما می آموزد که چگونه شکست را مدیریت کنید، بردهای کوچک خود را بدست آورید و قبل از شروع تجارت با رمزارز دارایی های کافی ذخیره کرده باشید.

  1. روی حساب دمو تمرین کنید

راه هایی برای یادگیری و تمرین تجارت قبل از ورود به بازار واقعی پیدا کنید. یک حساب آزمایشی به شما این ایده را می دهد که قصد دارید وارد چه چیزی شوید. هنگامی که با معاملات حساب آزمایشی خود راحت شدید، می توانید سکوهای مبادله را برای شروع معامله انتخاب کنید.

  1. تنوع بخشیدن

هر سرمایه گذار  در ابتدای ورود به بازار روی بیت کوین متمرکز می شود و اگر به نتیجه نرسد نتایج می تواند مضر باشد. هنگامی که نحوه عملکرد بازار را درک کردید، فرصت های تجاری خود را متنوع کنید. تجارت آلت کوین ها با حضور خوب در بازار به کاهش خطرات کمک می کند به طوری که اگر یکی از پلتفرم ها کار نکند، شاید بقیه خوب باشند.

  1. مراقب کلاهبرداران باشید

اگر نتوانید فروش تقلبی را از معاملات قانونی متمایز کنید؛استراتژی تجاری خوبی نخواهید داشت. بازار رمزارز به شیوه ای غیرمتمرکز است و این بدان معناست که  شما باید مراقب خودتان باشید زیرا هیچ سیستم قضایی رمزگذاری وجود ندارد که بتواند هکرها و کلاهبرداران را ماخذه کند.

مراقب سیستم عامل های مبادله جعلی، کیف پول و کلاهبرداری های فیشینگ باشید که مستقیماً به آدرس ایمیل شما ارسال می شوند.

 

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی