کد خبر: ۲۱۱۳۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰

مشخصات کلیدی گلکسی تب A8 2021 پیش از عرضه به بازار اعلام شد

چندی پیش رندر‌های CAD تبلت سامسونگ گلکسی تب A8 2021 در منابع خبری مختلفی رویت شد و اکنون نیز مشخصات کلیدی این دستگاه منتشر شده است. خبری که از طریق وب‌سایت 91Mobiles انتشار یافته، اطلاعاتی را ارائه نموده که نشان می‌دهد این تبلت هوشمند احتمالا به پردازنده‌ی اسنپدراگون مجهز خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت فوق منتشر شده است، سامسونگ گلکسی تب A8 2021 دارای یک صفحه نمایش 10.4 اینچی از نوع TFT است. گفته می‌شود که صفحه نمایش تبلت جدید کمپانی سامسونگ، از وضوح فول اچ‌دی برخوردار بوده و انتظار می‌رود که نرخ نو‌سازی استانداردی را ارائه نماید. شایعات حاکی از آن است که تبلت مذکور مجهز به یک تراشه‌ی اسنپدراگون است، اما نوع دقیق این تراشه هنوز مشخص نیست.

افزون بر موارد فوق، گزارش یاد شده انواع مختلف پیکربندی این تبلت را نیز فاش نموده است. براساس اطلاعات موجود در گزارش فوق‌الذکر، گلکسی تب A8 جدید احتمالاً دارای دو انتخاب 3 و 4 گیگابایتی برای حافظه‌ رم بوده که همراه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. فضای ذخیره سازی تبلت جدید سامسونگ قابل ارتقا بوده و از اسلات microSD برای افزایش حافظه پشتیبانی می‌کند.

سایر مشخصات گلکسی تب A8 2021

شایعات از این امر حکایت دارند که صفحه نمایش سامسونگ گلکسی تب A8 2021 دارای حاشیه‌های قابل توجهی خواهد بود. گفتنی است که تبلت مذکور دارای یک دوربین منفرد در بدنه‌ پشت دستگاه است. انتظار می‌رود که این تبلت در دو نسخه‌ وای‌فای و LTE در دسترس کاربران قرار گیرد.

مشخصات کلیدی گلکسی تب A8 2021 پیش از عرضه به بازار اعلام شد

براساس شایعات مخابره شده، تبلت سامسونگ دارای چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB Type-C در لبه پایینی دستگاه است. انتظار می‌رود که یک حسگر اثر انگشت جانبی نیز وظیفه تامین امنیت دستگاه را برعهده داشته باشد.

سامسونگ هنوز تاریخی رسمی برای عرضه‌ این تبلت ننموده است. اما با توجه به اینکه اطلاعات بسیار زیادی از این دستگاه در رسانه‌ها درز کرده است، گمان می‌رود که تبلت گلکسی A8 جدید، در ماه‌های آینده معرفی گردد. گفتنی است که قیمت پایه خرید این تبلت زیر 271 دلار خواهد بود.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی