کد خبر: ۲۱۱۵۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۹

سرفیس Duo 2 مایکروسافت تائیدیه FCC را دریافت کرد

با نزدیک شدن به موعد برگزاری رویداد سخت‌افزاری بزرگ شرکت مایکروسافت در روز چهارشنبه 22 سپتامبر (31 شهریور ماه) به‌نظر می‌رسد که کمپانی آمریکایی قصد دارد تا با عرضه یک هندست اندرویدی جدید از دستاوردهای اخیر خود در این حوزه رونمایی کند. به گفته وبسایت Windows Central روز جمعه شرکت مایکروسافت اسناد مربوط به اسمارت‌فون سرفیس Duo 2 را به کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ارائه نموده است.

به گزارش «نبض فناوری»، اسناد FCC مربوط به سرفیس Duo 2 چندین مشخصه سخت‌افزاری دیگر از این اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر دوگانه را مورد تائید قرار می‌دهند. این هندست‌ از شبکه‌های 5G، حامل‌های 4G و استاندارد وای‌فای 6 با سرعت بالاتر پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این هندست از قابلیت اتصال بی‌سیم NFC برخوردار خواهد بود؛ مشخصه‌ای که فقدان آن در نخستین نسل سرفیس Duo مشهود بود.

نکته جالب‌توجه اینکه اسناد مربوط به سرفیس Duo 2 در FCC به پشتیبانی این هندست از انتقال توان بی‌سیم اشاره دارند. این اسناد اگرچه ظاهرا نشان‌دهنده پشتیبانی سرفیس Duo 2 از فناوری شارژ بی‌سیم هستند؛ اما وبسایت Windows Central خاطرنشان می‌کند که طرح‌های لو رفته برای پشتیبانی از سخت‌افزار شناخته شده مبتنی بر استاندارد Qi بسیار کوچک هستند؛ بنابراین کاربران احتمالا با استفاده از هندست خود می‌توانند یک ابزار جانبی نظیر استایلوس سرفیس پن را شارژ نمایند.

سرفیس Duo 2 مایکروسافت تائیدیه FCC را دریافت کرد

اطلاعات پیش‌تر لو رفته در خصوص سرفیس Duo 2 نشان می‌دهند که طراحی گوشی تغییرات چشمگیری را نسبت به مدل نسل اول تجربه نخواهد کرد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که هندست جدید مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی خواهد بود. وبسایت Windows Central پیش‌تر از طریق برخی منابع ناشناس گزارش داد که این هندست مجهز به 2 نمایشگر 5.8 اینچی با لبه‌های گرد شده خواهد بود.

توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888، رم 8 گیگابایتی و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین خواهد شد. مایکروسافت برای تامین انرژی این مجموعه از یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد.

کارشناسان امیدوارند که با برگزاری رویداد سخت‌افزاری آینده مایکروسافت در روز چهارشنبه شاهد رونمایی از سرفیس Duo 2 و تعداد دیگری از نوت‌بوک‌ها و تبلت‌های ویندوزی با برند سرفیس باشیم.

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی