کد خبر: ۲۱۱۷۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۰
مینگ-چی کو:

اولین آیفون تاشو در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل ادعا می‌کند آیفون مجهز به تاچ آیدی زیر نمایشگر سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد و به این زودی نیز خبری از آیفون تاشو اپل نخواهد بود. به اعتقاد وی، باید در سال ۲۰۲۴ منتظر رونمایی از چنین محصولی باشیم.

به گزارش «نبض فناوری» «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل ادعا می‌کند آیفون مجهز به تاچ آیدی زیر نمایشگر سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد و به این زودی نیز خبری از آیفون تاشو اپل نخواهد بود. به اعتقاد وی، باید در سال ۲۰۲۴ منتظر رونمایی از چنین محصولی باشیم.
در حالی که وی پیش از این پیش‌بینی کرده بود که اپل اولین آیفون خود مجهز به تاچ آیدی زیر نمایشگر را نیمه دوم ۲۰۲۲ عرضه می‌کند، اکنون می‌گوید نباید منتظر چنین دستگاهی تا نیمه دوم سال ۲۰۲۳ باشیم. به نظر می‌رسد اپل روند کندتری را در توسعه چنین موبایل‌هایی در پیش گرفته است. همچنین مینگ-چی کو در آخرین یادداشت خود اشاره می‌کند که قرار نیست آیفون تاشو اپل سال ۲۰۲۳ رونمایی شود و کوپرتینویی‌ها معرفی چنین موبایلی را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق می‌اندازند.

وی جزئیات بیشتری در مورد نسل جدید آیفون‌های اپل ارائه نکرده و به همین دلیل مشخص نیست که کدام مدل‌های آیفون ممکن است با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از راه می‌رسند. هرچند به احتمال زیاد تاچ آیدی زیر نمایشگر مکمل فیس آیدی خواهد بود تا کاربران گزینه‌های مختلفی برای احراز هویت در اختیار داشته باشند.
با وجودی که تنها یک هفته از معرفی سری جدید پرچمداران آیفون اپل می‌گذرد، تحلیلگر معروف این شرکت در تلاش است تا اطلاعات بیشتری از نسل‌های بعدی به اشتراک بگذارد.

با وجود پیش‌بینی جدید کو، گزارش‌های متعددی در این زمینه وجود دارد که به تاریخ‌های مختلفی اشاره می‌کنند. برای مثال «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در گذشته گفته بود اپل تاچ آیدی زیر نمایشگر را در آیفون ۱۳ مورد آزمایش قرار داده که از این گفته می‌توان احتمال استفاده از آن در نسل بعدی آیفون‌ها یعنی آیفون ۱۴ را برداشت کرد.

با توجه به اینکه فاصله طولانی تا معرفی نسل بعدی آیفون‌ها داریم، در این زمان گزارش‌ها و شایعات بی‌شماری درباره آن‌ها منتشر می‌شود؛ بنابراین در آینده اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها کسب خواهیم کرد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی