کد خبر: ۲۱۱۹۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۸
در گفتگو با نبض فناوری؛

تجهیزات حفاری (MWD) با استفاده از برد‌های الکترونیکی با دانش بومی تولید شد/ پیش‌بینی سهم ۴۵ درصدی بازار داخل

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کاوشگران طلای سیاه، از تولید تجهیزات حفاری جهت دار، بازسازی تجهیزات اندازه گیری در حال حفاری (MWD) با استفاده از برد‌های الکترونیکی خبر داد و گفت: هم اکنون ۷۰ تا ۸۰ درصد این تجهیزات را بومی سازی کرده به گونه‌ای که بخشی از نیاز بازار داخلی را تحت پوشش قرار دادیم.

سید رضا سید طبیب مدیرعامل شرکت دانش بنیان کاوشگران طلای سیاه، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به این شرکت با سابقه ۱۰ در حوزه کسب دانش و تولید تجهیزات حفاری فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد، اظهار کرد: هم اکنون این شرکت توانسته دستگاه‌هایی را تولید و روانه بازار کند.

وی تولید تجهیزات حفاری جهت دار- smart battery - بازسازی تجهیزات اندازه گیری در حال حفاری (MWD) با استفاده از برد‌های الکترونیکی، همچنین تجهیزات درون چاهی از جمله فشار سنج‌های حافظه سنج را از دستاورد کلیدی این شرکت عنوان کرد و گفت: این تجهیزات با دانش فنی بومی برای اولین بار در کشور طراحی و ساخته شده است.

سیدطبیب افزود: هم اکنون ۷۰ تا ۸۰ درصد این تجهیزات را بومی سازی کرده به گونه‌ای که بخشی از نیاز بازار داخلی را تحت پوشش قرار دادیم. قبلا این محصولات از خارج وارد کشور می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ درصد نیاز داخل را تامین می‌کنیم. طبیعتا براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است که این میزان طی ۳ تا ۴ سال آینده به ۴۵ درصد افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کاوشگران طلای سیاه، گفت: برای صادرات نیاز به یکسری به حمایت‌ها از نظر سرمایه گذاری وحمایت‌های معنوی داریم در غیر اینصورت نگاهمان بیشتر بازار داخلی است. تا پایان سال پیش بینی کردیم که دو محصول جدید را در صنعت حفاری به بازار ارائه دهیم.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی