کد خبر: ۲۱۱۹۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۱

اولین ویدیوی جعبه‌گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس منتشر شد

اپل چند روز پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی کرد و پیش سفارش‌های این گوشی‌ها کم‌کم به دست مشتریان می‌رسند. حالا اولین ویدیوی جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس منتشر شده که ما را با ظاهر جعبه و همچنین محتویاتش آشنا می‌کند.

به گزارش« نبض فناوری» اپل چند روز پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی کرد و پیش سفارش‌های این گوشی‌ها کم‌کم به دست مشتریان می‌رسند. حالا اولین ویدیوی جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس منتشر شده که ما را با ظاهر جعبه و همچنین محتویاتش آشنا می‌کند.


طبق این ویدیو و البته همانطور که انتظار داشتیم، طراحی جعبه آیفون ۱۳ به‌روز شده و دیگر خبری از پلاستیک نیست و با این کار از ورود ۶۰۰ تن پلاستیک به محیط زیست جلوگیری می‌شود. آیفون ۱۳ پرو مکس در این ویدیو طلایی رنگ است و برای اولین بار چنین رنگی را در دنیای واقعی می‌بینیم.


طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس شباهت زیادی به نسل قبلی‌اش دارد و اپل بجای تغییر طراحی، روی بهبود عملکرد و دوربین این دستگاه تمرکز کرده. در این ویدیو جعبه و برچسب جدید که جای پلاستیک را گرفته، به خوبی قابل مشاهده است.
درون جعبه آیفون ۱۳ خبری از شارژر نیست و تنها کابل USB-C به لایتنینگ، استیکرهای اپل و دفترچه‌های راهنما به چشم می‌خورند. اگرچه کوپرتینویی‌ها ابعاد ناچ نمایشگر را کاهش داده‌اند، اما همچنان می‌تواند برای برخی کاربران خوشایند نباشد.

اپل از جمعه گذشته پیش فروش خانواده آیفون ۱۳ را شروع کرده و از دیروز هم ارسال آن‌ها برای مشتریان را کلید زده. در حالی که گزارش‌ها از تحویل دیرتر از انتظار آیفون ۱۳ پرو مکس خبر می‌دهند، ظاهرا برخی کاربران زودتر از انتظار به آن دسترسی پیدا کرده‌اند.

آیفون ۱۳ پرو مکس قدرتمندترین گوشی کوپرتینویی‌ها برای سال ۲۰۲۱ به حساب می‌آید که به نمایشگر غول‌پیکر ۶.۷ اینچی و دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده است. این دستگاه مانند دیگر اعضای این خانواده به چیپ ۵ نانومتری A15 Bionic‌ مجهز شده که طبق بنچمارک‌ها، عملکرد بسیار بالاتری نسبت به نسل گذشته‌اش دارد.

اپل چند روز پیش اولین ویدیوی بررسی گوشی‌های جدیدش را منتشر کرد که تفاوت‌های این محصولات را به تصویر می‌کشد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی