کد خبر: ۲۱۲۲۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

افشای مشخصات Surface Go 3

رویداد مایکروسافت امروز برگزار می شود و یک افشاگر در توییتر اطلاعاتی را در مورد Surface Go 3 منتشر کرده است.

گزارش «نبض فناوری»، در حالی که تنها چند ساعت به رویداد بزرگ مایکروسافت باقی مانده است، به نظر می رسد یک افشاگر توییتر آخرین مطلب در مورد Surface Go 3 را (جدا از ساختار قیمت) فاش کرده است.

متأسفانه، بعید به نظر می رسد که عمر باتری با همان میزان استقامت 10 ساعته قدیمی ارتقا پیدا کند، در حالی که پردازنده Intel Pentium 4425Y در نسخه ابتدایی نیز به دلایلی تغییر نمی کند. در همین حال، مایکروسافت در حال کار روی حداقل یک مدل مجهز به LTE است. پشتیبانی از 4G LTE با ویژگی Intel Core i3 هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD ترکیب می شود.

علاوه بر گوشی Surface Duo 2 با پشتیبانی 5G و پردازنده بسیار سریعتر از نسخه اصلی، غول فناوری مستقر در ردموند احتمالاً در 22 سپتامبر از تبلت Surface Go 3 رونمایی می کند.

اطلاعات تازه منتشرشده از جمله بسیاری از مشخصات آشنا مطمئناً محتمل به نظر می رسد. به نظر می رسد که Surface Go 3 می تواند همه چیز را از زیبایی مدل قبلی خود بگیرد از جمله: صفحه نمایش 10.5 اینچی PixelSense با رزولوشن 1920 در 1280 پیکسل، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو 2 وات و حداکثر 8 گیگابایت رم.

به طور طبیعی، پردازنده های Intel Pentium Gold 4425Y و هشتمین نسل Core m3 داخل Surface Go 2 سال گذشته با مدلهای جدیدتر و به مراتب قوی تر Pentium Gold 6500Y و دهمین نسل Core i3-10100Y جایگزین می شوند و بدون شک مهمترین ارتقاء Surface Go 3 را ارائه می دهند. انتظار نمی رود که Surface Go 3 سنگین تر یا ضخیم تر از Go 2 باشد.

از نظر ذخیره سازی و پیکربندی حافظه، ورق مجهز به پنتیوم با انتخاب 4 و 8 گیگابایت RAM به ترتیب با 64 گیگابایت eMMC و 128 گیگابایت SSD همراه است. نسخه تک هسته ای Core i3 دارای حافظه 8 گیگابایتی با اس اس دی 128 گیگ و قیمت نامعلوم معرفی شده است.

البته می توانیم پیش بینی کنیم که Surface Go 3 تا حد زیادی از مدل Go 2 پیروی می کند و هزینه ای بین 400 تا 650 دلار در پیکربندی های Wi-Fi دارد. انتظار می رود فناوری Wi-Fi به استاندارد 802.11ax ارتقا پیدا کند و سایر موارد در بخش پورت ها و اتصالات از سال 2020 بدون تغییر بماند.

باید دید آیا مایکروسافت می تواند میان رده بعدی خود را به لیست بهترین تبلت های سال 2021 اضافه کند یا خیر!

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی