کد خبر: ۲۱۲۹۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰

کارآفرینی راه‌حل‌ اساسی رشد کشور است

یک کارآفرین لرستانی گفت: کارآفرینی یکی از راه‌حل‌های اساسی رشد کشور است.

به گزارش «نبض فناوری»، امیر جافری بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی استان لرستان و کشور و بحران بیکاری، کارآفرینی یکی از راه‌حل‌های اساسی رشد کشور است.

وی افزود: بازار خواهان محصولات الکترونیکی و فناوری روز است، اما مشکلات مالی، روند سخت اداری و نامه‌نگاری‌ها، ورود به عرصه کارآفرینی و تولید را دشوار می‌کند.

جافری اضافه کرد: قوانین دولت، مالیات، مقررات زیست‌محیطی، الزامات وام و مجوز همه موانع کارآفرینی است.

وی یادآور شد: دولت‌ها باید تمام تلاش خود را برای آسان کردن این مقررات کنند وگرنه احتمال سرد شدن تلاش‌های کارآفرینی بسیار زیاد خواهد شد.

این کارآفرین لرستانی خاطرنشان کرد: تعامل بیشتر دولت با بخش خصوصی و اصلاح ساختار مریض دولت از جمله راهکارهای اساسی برای تقویت کارآفرینی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه برای کارآفرینی یادآور شد: در حال حاضر صادرات محصولات نرم‌افزاری و محتوا فرصت بسیار خوبی برای کارآفرینی است.

جافری گفت: ورود به مسیر کارآفرینی کار راحتی نیست و جوانان قبل از کارآفرین شدن باید چندین سال شاگردی کنند تا فوت و فن‌ها یاد بگیرند.

این کارآفرین گفت: مرکز نوآوری و شتاب دهی کسب‌وکارهای فناورانه جهاد دانشگاهی می‌تواند در این راستا به علاقه‌مندان به کارآفرینی کمک کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها: کارآفرینی رشد
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی