کد خبر: ۲۱۳۰۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۹

پانزدهمین گردهمایی هلدینگ فناوری نگاه برگزار شد

پانزدهمین دورهمی هلدینگ فناوری نگاه، که مصادف شد با پنجمین گردهمایی فصلی این هلدینگ، در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ برگزار شد. در این گردهمایی نمایندگان تمامی شرکت‌های گروه «نگاه» گزارش فصل تابستان ۱۴۰۰ خود را در حضور مدیران ارشد سازمان و مدیران دعوت شده از بانک کارآفرین ارائه کردند.

به گزارش «نبض فناوری»، در ابتدای مراسم علیرضا ماهیار، مشاور مدیرعامل بانک کارآفرین در حوزه فناوری اطلاعات، به ایراد سخنرانی پرداخت. او ضمن تاکید بر ضرورت پایش مستمر فعالیت‌ها، گفت: «یکی از اولویت‌های بانک کارآفرین توسعه حوزه‌های فناورانه است و تاسیس هلدینگ فناوری نگاه در همین راستا انجام شده است. از این رو همه کارکنان و مدیران این هلدینگ باید متوجه مسئولیت سنگین و مهم خود باشند».

در ادامه حسین اسلامی، مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه، با اشاره به تحول ایجاد شده در رویکرد بانک کارآفرین گفت: «ما در نگاه علاوه بر پاسخگویی نسبت به درخواست‌های جدید، باید آمادگی لازم جهت تامین نیازمندی‌های پیشین بانک که کمیت آن‌ها به طرز چشمگیری افزایش یافته است، را هم داشته باشیم».

پیش از شروع بخش ارائه‌ها … برزآبادی رئیس اداره زیرساخت و شبکه بانک کارآفرین به پشت تریبون آمد. او ضمن بر شمردن درخواست‌های گوناگون و متعددی که از مراجع مختلف به گروه نگاه ارائه می‌شود، از زحمات انجام شده در واحد‌های مختلف این هلدینگ تشکر نمود.

نخستین ارائه کننده‌ی گزارش در این مراسم محمدرضا نظری، معاون کسب و کار هلدینگ فناوری نگاه بود. نظری ضمن ارائه فعالیت‌های انجام شده در واحد‌های مختلف هلدینگ نگاه، بر این موضوع تاکید کرد که در تمام پروژ‌ه‌های تعریف شده در گروه نگاه نخست تحلیل‌های کسب و کاری انجام می‌شود و هر پروژه یک سند کسب و کاری به ضمیمه دارد.

سپس مصطفی طهماسبی، مدیر عامل شرکت مدیریت ثروت ستارگان، گزارش فصل تابستان ۱۴۰۰ این شرکت را ارائه کرد. او گفت: «مهمترین دستاورد ما در این فصل، ایجاد صورت‌های مالی و فرایند حسابرسی، برای تمام استارت آپ‌های این مجموعه بود».

اسماعیل صدیقی، مدیر تحلیل و طراحی خدمات شرکت نگاه بانک، گزارش فصلی این شرکت را ارائه کرد. وی از پروژه کارت اعتباری و پیاده‌سازی سامانه پیچک، به عنوان پروژه‌های شاخص انجام شده در فصل تابستان نام برد.

گزارش فصلی شرکت نگاه پرداخت را حسین شینی ارائه کرد. شینی به انتقال حساب‌های بیمه کارآفرین به بانک کارآفرین به سبب ارائه خدمت مورد نظر به این مجموعه اشاره کرد و افزود: «این کار افزایش رسوب قابل توجهی برای بانک کارآفرین در پی داشت».

به گزارش «نبض فناوری» در پایان این مراسم، طبق روال گذشته از پرسنل برگزیده، تقدیر صورت گرفت.

 

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی