کد خبر: ۲۱۳۱۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۰
مدیرکل ارتباطات استان ایلام اعلام کرد؛

پایداری سرویس‌های ارتباطی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: با وجود اعلام مسیر مهران به عنوان مسیر زمینی برگشت زائران اربعین، در تامین ارتباطات پایدار هیچ گونه مشکلی نداریم.

به گزارش« نبض فناوری» عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن تاکید بر خدمت رسانی به زائران اربعین گفت: با پیش بینی زمان شروع بازگشت زائرین از مرز مهران، تامین ارتباطات پایدار زائرین در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و با هماهنگی به عمل آمده با اپراتورهای تلفن همراه و شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات در تامین پهنای باند، در تامین ارتباطات پایدار هیچ گونه مشکلی نداریم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از پوشش 3G و 4G در جاده‌های منتهی به مهران خبر داد و اظهار کرد: تمام مناطق شهری، روستایی و جاده‌ای مهران دارای پوشش کامل ارتباطی هستند.

وی با اشاره به خدمات واحدهای تابعه وزارت ارتباطات گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت با ارتقاء ظرفیت شبکه فیبر نوری در پروژه نور ۲ به میزان core ۴۸ و ارتقای ظرفیت پهنای باند به میزان ۱۰ گیگابایت مورد درخواست اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های مخابراتی در خدمت زائران خواهد بود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی