کد خبر: ۲۱۳۵۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

گزینه "Shared with You" در آیفون و آیپد چیست؟

با استفاده از iOS 15 و iPadOS 15، ویژگی Apple Shared with You پیدا کردن موسیقی، عکس ها و سایر رسانه های مشترک دوستان و خانواده را آسان می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، سالهاست که دستگاه های اپل به اشتراک گذاری تقریبا هر چیزی را آسان کرده اند اما پیدا کردن رسانه ها و پیوندهایی که دیگران با شما به اشتراک می گذارند همیشه به این راحتی نبود.

معرفی Shared with You

به اشتراک گذاشته شده با شما (Shared with You) ویژگی ای است که در چندین برنامه در iPhone و iPad تعبیه شده است و به طور خودکار هر محتوایی را که مخاطبین شما برای شما ارسال کرده اند جمع آوری می کند. این قابلیت در مورد پیام ها کار می کند، اما همچنین در Apple Music ، Apple TV ، Podcasts ، Photos و Safari تعبیه شده است.

این ویژگی به دو صورت کار می کند. ابتدا، می توانید به راحتی همه رسانه های مختلفی را که مخاطبی با شما در Messages به اشتراک گذاشته اند مشاهده کنید. ثانیاً، می توانید تمام برنامه های Apple TV را هم ببینید، به عنوان مثال، همه مخاطبین شما مستقیماً در آن برنامه با شما به اشتراک گذاشته شده اند.

اشتراک گذاری با شما یک ویژگی جدید در iOS 15 و iPadOS 15 است؛ اما با محتوای ارسال شده از نسخه های قدیمی iOS و iPadOS کار می کند. حتی با برخی از محتوای ارسال شده از دستگاه های دیگر به طور خودکار عمل می کند.

نحوه استفاده از Shared with You در پیام ها

برنامه پیام ها را باز کنید، سپس روی آیکون شخص ضربه بزنید.

در این صفحه برخی از اطلاعات مخاطب را مانند قبل مشاهده خواهید کرد. در پایین صفحه، اکنون متوجه بخش جدیدی با رسانه هایی می شوید که مخاطبین با شما به اشتراک گذاشته اند.

در اینجا انواع موسیقی، عکس ها، پیوندها و سایر رسانه هایی را که مخاطب با شما به اشتراک گذاشته است مشاهده خواهید کرد. اگر این شخص از Android یا دستگاه دیگری استفاده می کند، احتمالاً فقط پیوندهایی را مشاهده خواهید کرد که با شما به اشتراک گذاشته اند.

Shared with You  در برنامه های دیگر

در حالی که برنامه Messages ساده ترین راه برای مشاهده همه مواردی که مخاطب به اشتراک گذاشته است را ارائه می دهد؛ اما این تنها راه استفاده از اشتراک گذاری با شما نیست. همچنین می توانید محتوای مشترک مخاطبین خود را در هر برنامه پشتیبانی شده مشاهده کنید.

از زمان نگارش این مقاله در سپتامبر 2021 ، این برنامه ها عبارتند از Apple TV ، Messages ، Photos ، Podcasts و Music. در زیر دستورالعمل هایی برای مشاهده رسانه های به اشتراک گذاشته شده با شما در هر برنامه خواهید یافت.

نحوه استفاده Shared with You  در Apple TV

همه برنامه های تلویزیونی یا فیلم هایی که مخاطبین از طریق برنامه Apple TV ارسال کرده اند در آن برنامه و همچنین در پیام ها نمایش داده می شود.

برنامه TV را باز کنید، سپس به پایین رفته تا قسمت Shared with You را ببینید. روی نمایش تلویزیونی یا فیلم ضربه بزنید تا اطلاعات بیشتری درباره آن ببینید یا تماشا را شروع کنید.

نحوه استفاده از Shared with You  در Apple Music

 

آیا دوستانی دارید که دائماً برای گوش دادن به موسیقی جدید توصیه می کنند؟ در این صورت، مرور قسمت Shared with You در Apple Music ممکن است ساده تر از رعایت توصیه های آنها باشد.

برنامه Music را باز کنید و تبListen Now  را در پایین صفحه انتخاب کنید. حالا پایین بروید تا قسمت Shared with You را ببینید. برای اطلاعات بیشتر یا شروع به گوش دادن، روی آهنگ یا آلبومی ضربه بزنید.

نحوه استفاده از Shared with You  در عکس ها

اگر در مکان یابی عکسی که می دانید مخاطبی برای شما ارسال کرده مشکل دارید این قسمت را امتحان کنید.

برنامه Photos را باز کنید، سپس تب For You را در پایین صفحه انتخاب کنید. پایین بروید تا قسمت Shared with You را ببینید. برای مشاهده تمام صفحه آنها را ذخیره کنید یا آنها را در کتابخانه عکس خود ذخیره کنید.

نحوه استفاده از Shared with You  در پادکست ها

Shared with You ممکن است در آینده به برنامه های پادکست شخص ثالث گسترش پیدا کند، اما در حال حاضر فقط با برنامه پادکست های اپل کار می کند.

برنامه Podcasts را باز کرده و تب " Listen Now" را در پایین انتخاب کنید. حالا پایین بروید تا قسمت Shared with You را مشاهده کنید. برای شروع گوش دادن یا دیدن اطلاعات بیشتر در مورد برنامه، روی هر پادکستی در لیست ضربه بزنید.

نحوه استفاده از Shared with You  در سافاری

 

به اشتراک گذاشته شده با شما مشاهده همه پیوندها به وب سایت ها و مقاله های مختلف که مخاطبین برای شما ارسال کرده اند را آسان می کند.

به سافاری بروید سپس یک تب جدید باز کنید تا به صفحه اصلی بروید. در قسمت پایین Shared with You را ببینید. روی هر یک از پیوندها در اینجا ضربه بزنید تا در تب جدیدی باز شود.

اگر بخش Shared with You را نمی بینید، ممکن است آن را در صفحه شروع غیر فعال کرده باشید.

برای فعال کردن بخش Shared with You، ابتدا به پایین صفحه اصلی رفته و روی "EDIT" ضربه بزنید.

اکنون نوار لغزنده Shared with You را پیدا کرده و فعال کنید.

 

برای غیرفعال کردن ویژگی های Shared with You، برنامه تنظیمات را باز کنید. حالا به Messages> Shared With You بروید.

در اینجا می توانید سفارشی کنید که آیا می خواهید به طور کلی از Shared with You استفاده کنید یا فقط در برنامه های خاصی استفاده کنید.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی