کد خبر: ۲۱۳۵۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

اکنون ایکس باکس شما Word و Excel را اجرا می کند

مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای Edge در Xbox منتشر کرده است که تقریباً همه نسخه دسکتاپ را در اختیار مرورگر قرار می دهد. این بدان معناست که می تواند نسخه وب Word وExcel ،Discord ،Stadia و موارد دیگر را اجرا کند.

به گزارش «نبض فناوری»، مایکروسافت نسخه جدیدی از داشبورد خود را برای کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری S و ایکس باکس سری ایکس عرضه می کند و شامل به روزرسانی بسیار هیجان انگیز برای مایکروسافت اج است. مرورگر تقریباً مثل نسخه دسکتاپ است، اما فاقد افزونه و حالت توسعه دهنده است.

با نسخه جدید Edge، بسیاری از ابزارها و برنامه های تحت وب که قبلاً در مرورگر کار نمی کردند؛ اکنون کاملاً اجرا می شوند. به عنوان مثال، می توانید نسخه وب Microsoft Word و Excel را از مرورگر روی کنسول بازی خود اجرا کنید و با پشتیبانی از صفحه کلید و موس، می توانید از آنها به راحتی استفاده کنید.

همچنین می توانید بازی های Stadia را روی Xbox خود پخش کنید، چیزی که مطمئناً انتظار نداشتید. البته، اکثر بازی های Stadia  روی Xbox در دسترس هستند؛ اما داشتن گزینه های بیشتر هرگز ضرری ندارد.

یکی دیگر از کارهای جالب که می توانید با مرورگر جدید انجام دهید دسترسی به Discord است، اما متأسفانه نمی توانید از چت صوتی استفاده کنید. می توانید به کانال های صوتی بپیوندید و به دوستان خود گوش دهید، اما از میکروفون پشتیبانی نمی شود.

Edge on Xbox همچنین داده های شما را با رایانه های شما همگام می کند تا بتوانید تنظیمات ، موارد دلخواه ، برگه ها و سابقه وب خود را در کنسول بازی خود نگه دارید. حتی ویژگی هایی مانند تب های عمودی و مجموعه ها در نسخه ایکس ایکس باکس Edge در دسترس هستند و یک تجربه واقعی مانند دسکتاپ را جمع بندی می کنند.

به روز رسانی سیستم Xbox که شامل نسخه جدید و بهبود یافته Edge است در حال حاضر در دسترس است، بنابراین اگر شما صاحب کنسول Xbox هستید، عملکردهای جدید ارائه شده توسط مرورگر وب مایکروسافت تجربه خواهید کرد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی