کد خبر: ۲۱۴۰۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۰

شیائومی می ۱۲ با نسبت نمایشگر به بدنه بزرگتر و ماژول دوربین جدیدی معرفی می‌شود

انتظار می‌رود شیائومی سری پرچمدار نسل بعدی خود یعنی می ۱۲ را در زمانی زودتر از نسل‌های قبلی عرضه کند. طبق شایعاتی که تاکنون منتشر شده، این گوشی مشخصات قدرتمندی خواهد داشت و اکنون گفته می‌شود که ظاهرا طراحی آن نیز دچار تغییرات خاصی خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق گفته یکی از افشاگران آشنا به بازار در شبکه اجتماعی چینی ویبو، شیائومی طراحی جدیدی را برای می ۱۲ در نظر گرفته است. این طراحی جدید باعث می‌شود غول فناوری چینی حاشیه و لبه‌های گوشی خود را باریک‌تر کند که باعث بهتر شدن تجربه کاربری نیز خواهد شد. این امر نشان می‌دهد که «نسبت نمایشگر به بدنه» در این گوشی نیز نسبت به مدل‌های قبلی افزایش خواهد یافت. این منبع در ادامه می‌گوید فناوری جدید هایپربلوئید (هذلولی‌گون) جایگزین نمایشگر خمیده دستگاه خواهد شد.

علاوه بر تمام این موارد، گفته می‌شود آرایه ماژول دوربین سه‌گانه پنل پشتی دستگاه نیز طراحی جدید خواهد داشت. او اظهار کرد که ماژول جدید شامل طراحی جزئی می‌شود که ظاهرا باعث افزایش جذابیت و زیبایی گوشی خواهد شد.

در حالی که تاکنون به استفاده از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در این گوشی اشاراتی شده بود، افشاگر چینی ادعا می‌کند که سری می ۱۲ از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

در نهایت باید عنوان کرد که هیچ‌کدام از موارد اشاره شده توسط این منبع آگاه، به صورت رسمی توسط شیائومی تایید نشده‌اند، بنابراین به صورت کلی نمی‌توان آن‌ها را تایید کرد. شیائومی امروز همچنین از اولین موبایل خود تحت نام تجاری CIVI با نام «شیائومی CIVI» رونمایی کرد که از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی و چیپ اسنپدراگون ۷۷۸G بهره می‌برد.

مدیرعامل شیائومی اوایل این هفته از تلاش این شرکت برای تصاحب بازار موبایل صحبت کرده بود و به نظر می‌رسد غول فناوری چینی برای رسیدن به هدف تصمیم دارد سایر رقبا از جمله اپل را از میان بردارد. البته اپل نیز به تازگی سری آیفون ۱۳ را به بازار عرضه کرد که انتظار می‌رود فروش بسیار خوبی داشته باشند.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی