کد خبر: ۲۱۴۰۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۰

برخی کاربران از مشکل نمایشگر آیپد مینی ۶ اپل خبر می‌دهند

به گزارش «نبض فناوری»،به گفته یکی از کاربران که برای تعویض آیپد مینی ۶ خود به فروشگاه رسمی اپل مراجعه کرده بود، به نظر می‌رسد این مشکل برای دستگاه‌های بیشتری گزارش شده است. طبق گزارش برخی کاربران، هنگامی که به آیپد مینی جدید به صورت عمودی نگاه می‌کنید، سمت راست نمایشگر سریع‌تر از سمت چپ بروز می‌شود. از طرفی دیگر، در حالت وارونه سمت چپ سریع‌تر رفرش می‌شود و تشخیص این مشکل در حالت افقی نیز بسیار دشوارتر است. همچنین «دیتر بون» خبرنگار ورج در توییتر خود ویدیو کوتاهی از این مشکل منتشر کرده است

هنوز مشخص نیست که این مشکل به پنل LCD، کنترلرهای نمایشگر یا سیستم عامل دستگاه مربوط می‌شود. نمایشگرهای اپل معمولا از مشخصات بسیار خوبی از نظر کیفیت بهره می‌برند و این مشکل تاکنون برای سایر مدل‌های آیپد گزارش نشده است.

اپل همچنین امروز اعلام کرد که در بروزسانی‌های نرم‌افزاری آینده خود مشکلی که باعث می‌شود برخی کاربران آیفون ۱۳ نتوانند از قابلیت «باز کردن قفل با اپل واچ» استفاده کنند را برطرف خواهد کرد.


اپل در حال حاضر اعلام کرد تا زمان انتشار بروزرسانی جدید، کاربران می‌توانند این قابلیت را غیرفعال کرده و برای باز کردن قفل دستگاه خود از رمز عبور استفاده کنند. کاربران می‌توانند این قابلیت را که هنگام پوشیدن ماسک به باز کردن قفل دستگاه کمک می‌کند را از قسمت Face ID & Passcode در منوی تنظیمات غیرفعال کنند.

با این وجود اپل هنوز مشخص نکرده است که بروزرسانی مربوط به رفع مشکلات دستگاه‌های خود را چه زمانی منتشر خواهد کرد. هرچند اولین بتای iOS 15.1 در آخرین روز ماه گذشته منتشر شده بود، اپل می‌تواند بروزرسانی جزئی iOS 15.0.1 را بری رفع مشکلات خود منتشر کند.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی