کد خبر: ۲۱۴۱۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

فاش شدن مشخصات Galaxy Tab A8 سامسونگ

فاش شدن مشخصات Galaxy Tab A8 نشان می دهد که سامسونگ برای تبلت مقرون به صرفه بعدی خود چه تمهیداتی اندیشیده است.

به گزارش «نبض فناوری»، ما قبلاً شاهد نشت اطلاعات در مورد تبلت Galaxy Tab A8 بودیم که طراحی جدیدی را نشان می داد. امروز اطلاعاتی را در مورد این تبلت منتشر شده است

بر اساس یک پست معتبر OnLeaks در 91Mobiles، نسل بعدی Galaxy Tab A8 نامیده می شود. این کمی گیج کننده است: A8 به نسل تبلت اشاره می کند نه به اندازه صفحه نمایش (بسیاری از مدلهای Galaxy Tab A/Tab A7 در محدوده 8 اینچی وجود دارد). مدل فاش شده یک تبلت 10.5 اینچی با صفحه نمایش 16:10 HD است که جایگزین A4 10.4 اینچی شده، اگرچه ممکن است مدلهای A8 دیگری در اندازه های مختلف وجود داشته باشد.

فاش شدن مشخصات Galaxy Tab A8 سامسونگ

گفته می شود این تبلت روی پردازنده Unisoc T618 کار می کند، یک مدل هشت هسته ای که در حال حاضر یک انتخاب محبوب برای مارک های ارزان قیمت است. حافظه داخلی دارای اندازه های 32 ، 64 و 128 گیگابایتی است و پیکربندی های 3 یا 4 گیگابایت رم دارد. این دستگاه از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه روشن / خاموش استفاده می کند. یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی در پشت تعبیه شده است و دوربین جلویی 5 مگاپیکسل است. یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی قدرت آن را تامین می کند.

فاش شدن مشخصات Galaxy Tab A8 سامسونگ

OnLeaks می گوید شما می توانید بین رنگ های نقره ای، خاکستری و طلایی یکی را انتخاب کنید. قیمت دقیق آن هنوز مشخص نشده؛ اما Galaxy Tab A7  10.4 اینچی که احتمالاً Galaxy Tab A8 جایگزین آن می شود 280 دلار برای مدل Wi-Fi قیمت کذاری شده است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی