کد خبر: ۲۱۴۶۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

چگونه جلوی تخلیه باتری آیفون از طریق اسپاتیفای را بگیریم

اسپاتیفای پذیرفته است که این برنامه ممکن است باتری آیفون با سیستم عامل iOS 14.8 و iOS 15 را خالی کند.

گزارش «نبض فناوری»،  در سال های اخیر، آیفون به دلیل داشتن عمر باتری قوی شهرت پیدا کرده است. در واقع منتقدان به تازگی باتری های کل مجموعه آیفون 13 را به عنوان یکی از بهترین ویژگی های جدید آن دستگاه ها انتخاب کرده اند. با این حال اگر شما یک کاربر Spotify باشید، در مورد باتری به مشکل می خورید.

Spotify در یک پست وبلاگی اذعان کرد که این شرکت از گزارش تخلیه باتری در iPhone هایی که از iOS 14.8 و iOS 15 استفاده می کنند آگاه است. به گفته ZDNet ، کاربران گزارش دادند که در حین استفاده از برنامه تنها 30 درصد از باتری خود را در یک ساعت از دست داده اند.

چگونه مشکل تخلیه باتری Spotify در iPhone را برطرف کنیم

راهکارهایی وجود دارد که می توانید برای بازگرداندن رابطه هماهنگ تر بین Spotify و باتری آیفون خود امتحان کنید. با این حال ، آنها ممکن است مشکل شما را برطرف نکنند.

اولین چیزی که باید امتحان کنید غیرفعال کردن Background App Refresh است. این ویژگی به Spotify اجازه می دهد تا از داده ها در پس زمینه استفاده کند و در اصل به برنامه اجازه می دهد وقتی فعال نیست اجرا شود. برای غیرفعال کردن ویژگی ، به Settings > General > Background App Refresh بروید، سپس ضامن کنار Spotify  را غیرفعال کنید.

اگر در حین استفاده از Spotify هنوز شاهد تخلیه وحشتناک باتری هستید، مرحله بعدی شما حذف نصب و نصب مجدد برنامه است. در اینجا این امید وجود دارد که یک نسخه جدید از Spotify در iPhone شما مشکل را برطرف کند.

اگر این کار نکرد، متأسفانه باید منتظر بمانید تا Spotify پچی را برای این مشکل منتشر کند. بهترین گزینه این است که مرتباً با به روزرسانی های برنامه خود در App Store بررسی کنید. روی نمایه در بالا سمت چپ ضربه بزنید، سپس صفحه را به سمت پایین بکشید تا تازه شود و برای به روزرسانی بررسی شود.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی