کد خبر: ۲۱۵۲۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

چه چیزی به آفیس 2021 اضافه شده است؟

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که آفیس جدید را با قابلیت های جدید در 5 اکتبر عرضه خواهد کرد.

گزارش «نبض فناوری»، مایکروسافت می خواهد اکثر مردم برای نیازهای آفیس خود در مایکروسافت 365 مشترک شوند، اما هنوز محصول قدیمی آفیس را با یکبار پرداخت ارائه می دهد. مایکروسافت اعلام کرد که Office 2021 در 5 اکتبر منتشر می شود.

چه چیزی در Microsoft Office 2021 جدید است؟

مایکروسافت به Office 2021 یک بازسازی بصری اضافه کرده است. این نسخه همچنین با تم های شما مانند دارک/روشن همگام سازی می شود.

از نظر ویژگی ها، مایکروسافت موارد زیادی را که قبلاً به نسخه های ویندوز 365 ورد، اکسل و سایر برنامه ها راه یافته اضافه می کند. به عنوان مثال، این شرکت برخی از ویژگی های همکاری موجود برای مشترکین Microsoft 365 را در Office 2021 گنجانده است. نویسندگی همزمان، یکی از جالب ترین ویژگی ها است ، زیرا باعث می شود Office 2021 بیشتر شبیه به کار با Google Docs یا یک برنامه آفیس آنلاین دیگر باشد.

برنامه Teams نیز به Office 2021 می آید، بنابراین اگر از طرفداران برنامه چت تصویری مایکروسافت هستید، راهی سریع برای دسترسی به آن از طریق خرید آفیس خود خواهید داشت.

مایکروسافت همچنین به توانایی مدرن سازی فرمول های خود در اکسل، ضبط ارائه های پاورپوینت با سهولت و زیباسازی کار خود با مجموعه گسترده ای از محتوای خلاقانه اشاره می کند.

در پایان، در حالی که برنامه ها در حال به روزرسانی بصری شبیه به ویندوز 11 هستند، از نظر ویژگی های جدید در Office 2021 چندان زیاد نیست. البته، این احتمالاً به این دلیل است که مایکروسافت ترجیح می دهد شما برای اشتراک ثبت نام کنید، بنابراین شما به جای خرید آفیس به عنوان یک معامله یک جریان مداوم از موارد جدید دریافت کنید.

جزئیات قیمت Microsoft Office 2021

ویژگی های جدید عالی هستند، اما شما را به یک سوال مهم می رسانند: هزینه این ویژگی های جدید چقدر خواهد بود؟ در موردOffice 2021، نسخه Office Office و Student 2021 صدو پنجاه دلار هزینه دارد. با این حال، مشاغل باید کمی بیشتر هزینه کنند، زیرا Office Home and Business 2021  250 دلار هزینه دارد. هر دو نسخه با پنج سال پشتیبانی ارائه می شوند و برای استفاده یک رایانه مجاز هستند.

برای اجرای Office 2021 نیازی به دریافت ویندوز 11 ندارید، زیرا مایکروسافت اعلام کرد که بر روی ویندوز 11، ویندوز 10 و سه نسخه جدید macOS اجرا می شود.

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی