کد خبر: ۲۱۵۹۲
|
۱۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

شش ترفند طلایی برای تجارت در سال جاری

امروزه متخصصان می توانند شش اقدام جدید فناوری دیجیتال را انجام دهند تا در دنیای تجاری پیشرو تر باشند.

به گزارش «نبض فناوری»، همانطور که شتاب دیجیتالی صنایع و انتظارات مشتریان و کارکنان را دگرگون می کند، رهبران نقش مهمی در استقرار فناوری و داده های پیشرفته برای ادغام عملکردها دارند و مدل های تجاری جدید را به طور یکپارچه فعال می کنند. در اینجا شش عمل باید مورد توجه قرار گیرد:

تمرکز بی وقفه بر مشتری و کل زنجیره ارزش

تقریباً نیمی از همه شرکت ها می گویند برآوردن تغییر خواسته های مشتری، تحول دیجیتالی آنها را رقم می زند. ارائه دید به مشتریان در مورد سازمان شما، زنجیره تامین و کیفیت محصول و تحویل، اعتماد را برای برآوردن انتظارات مشتری ایجاد می کند. رهبران فناوری برای تقویت استراتژی ها و تجربیات جدید مشتری محور با فناوری باید با کسب و کار مشارکت بیشتری داشته باشند.

  برای مشاهده و بینش عمیق تر از تجزیه و تحلیل و AI استفاده کنید

 داده های مطمئن و هوش مصنوعی راهی سریع برای دستیابی به بینش های ارزشمند و کسب درآمد هستند. آینده دنیای هوش مصنوعی در فرآیندهای اصلی است. به این ترتیب شرکت ها در ثانیه باهوش تر می شوند.

مقیاس بندی هوش مصنوعی در عملیات یک شرکت نیاز به بسترهای داده ای دارد که در آن داده ها قابل اعتماد، سازگار، ایمن و آماده استفاده در زمان واقعی هستند.

فناوری اطلاعات را برای کارآیی  انعطاف پذیری و چابکی مدرن کنید

  بودجه فناوری اطلاعات تحت فشار قابل ملاحظه ای قرار دارد: بسیاری از قابلیت های جدید برای کشف فناوری جدید، به ویژه در برنامه های ابری وجود دارد؛ اما بودجه آن محدود یا حتی در حال کاهش است. مدرن سازی و خودکارسازی فناوری اطلاعات، پرداخت بدهی های فناوری، تصور مجدد مدل عملیاتی، افزایش انعطاف پذیری و ارتقاء امنیت برای یک شرکت بسیار مهم است تا بتواند خود را برای یک محیط تجاری بیشتر با فناوری و داده ها متمرکز کند. شرکت های پیشرو در زمینه مدرن سازی فناوری اطلاعات و در عین حال سرمایه گذاری در ایجاد بنیاد دیجیتال برای رشد طولانی مدت سرمایه گذاری می کنند.

افزایش انعطاف پذیری با پرورش مشارکت در اکوسیستم

  ایجاد مشارکت در یک اکوسیستم دیجیتال برای موفقیت در فناوری در حال پیشرفت سریع و چشم انداز رقابتی اساسی است: 68 درصد از رهبران تحول دیجیتال فکر می کنند این تنها راه موفقیت است. به دنبال مشارکت های جدید باشید و اکوسیستم های ارزشمندی را برای حرکت سریع، ایجاد محصولات و خدمات جدید و برآوردن انتظارات مشتری انتخاب کنید.

حرکت های استراتژیک در جنگ برای استعدادها انجام دهید

  مشاور نیروی کار می گوید، سازمان هایی که روی انسان ها تمرکز نمی کنند و مشکل شکاف مهارت ها را حل نمی کنند، با خطرات جدی رقابتی برای بهره وری، نوآوری و رشد روبرو هستند. مهارتهای کمیاب را استخدام کنید.

مدیریت ریسک و حفظ اعتماد بین ذینفعان

فناوری های جدید، علاوه بر زیرساخت های موجود، خواسته های جدیدی را در زمینه امنیت ارائه می دهند. استقرار در محیط ابری نگرانی های جدیدی را درباره وقفه در کسب و کار و حفاظت از اطلاعات ارزشمند ایجاد می کند. اگر مشتریان و شرکای تجاری به فناوری شما اعتماد نداشته باشند، به سادگی از آن استفاده نمی کنند.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی