کد خبر: ۲۱۶۱۷
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

نحوه کنترل زمان استفاده از تلفن همراه

برخی از مردم نگران استفاده از تلفن های هوشمند خود هستند. دستگاه های اندروید دارای یک ابزار مفید هستند که به شما امکان می دهد زمان استفاده از صفحه نمایش را کنترل کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، دستگاه های اندروید دارای مجموعه ای از ابزارها به نام Digital Wellbeing هستند. این فروشگاه یکپارچه شما برای مشاهده خرابی های دقیق نحوه استفاده از تلفن است. می توانید ببینید از کدام برنامه ها بیشتر استفاده می کنید و چه مدت به صفحه خیره شده اید.

Digital Wellbeing در اکثر دستگاه های Android موجود است. در دستگاه خود به دنبال تنظیمات با نام مشابه باشید.

در گوشی گلکسی سامسونگ، ابتدا یک بار از بالای صفحه به پایین بکشید تا تنظیمات سریع ظاهر شود. روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید.

به پایین بروید و Digital Wellbeing and Parental Controls  را انتخاب کنید.

 

اکنون ، روی نماد گراف در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

یک نمودار میله ای مشاهده می کنید که مدت زمان صفحه نمایش شما را برای هر روز از هفته نشان می دهد. همچنین می توانید در زیر نمودار ببینید کدام برنامه ها را بیشتر استفاده کرده اید.

 

 

نحوه بررسی زمان نمایش در تلفن Google Pixel

اگر از تلفن Google Pixel استفاده می کنید، ابتدا دو بار از بالای صفحه به پایین بکشید تا منوی کامل تنظیمات سریع نمایان شود، سپس روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید.

 

به پایین بروید و Digital Wellbeing & Parental Controls را انتخاب کنید.

 

نمودار دایره ای در بالا، زمان صفحه نمایش شما را برای روز جاری نشان می دهد. استفاده از برنامه با رنگ های اطراف حلقه نشان داده شده است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر، روی مرکز حلقه ضربه بزنید.

توجه: اگر برای اولین بار است که Digital Wellbeing را باز می کنید، ممکن است مجبور شوید برای نمایش آمار خود روی " Show Info" ضربه بزنید.

نمودار میله ای، مدت زمان صفحه نمایش شما را برای یک هفته نشان می دهد. به راحتی می توانید میزان استفاده خود را در مقایسه با روزهای دیگر مقایسه کنید. برنامه های پرکاربرد شما در نمودار ذکر شده است.

مدت زمان تماشای صفحه نمایش یکی از مواردی است که می تواند واقعاً برای مردم شگفت انگیز باشد. ممکن است فکر نکنید که از تلفن خود زیاد استفاده می کنید، اما مدت زمان استفاده از صفحه نمایش می تواند داستان متفاوتی را نشان دهد. اگر برنامه های خاصی را می بینید که تمام وقت شما را گرفته در مورد آن تجدید نظر کنید.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی