کد خبر: ۲۱۶۴۸
|
۱۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۵

رم مجازی سامسونگ روی گوشی‌های دیگر پیاده سازی می‌شود

رم مجازی سامسونگ روی گوشی‌های دیگر پیاده سازی می‌شود. این قابلیت جدید سامسونگ فقط در گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده‌ی سامسونگ کار می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، در حال حاضر سامسونگ در حال بهبود قابلیت‌های نرم‌افزاری خود است. این شرکت در حال حاضر در حال توسعه دادن رابط کاربری OneUI 4 است.

سامسونگ مثل برندهای دیگر، در حال افزوددن قابلیتی به اسم Ram Plus است که وظیفه‌ی آن وارد کردن حافظه رم مجازی را در گوشی‌های سامسونگ است.

طبق گزارشات منتشر شده، گلکسی A52s سامسونگ که اخیراً معرفی شده است، دارای قابلیت‌های زیادی است که یکی از آن‌ها Ram Plus یا همان حافظه رم مجازی سامسونگ است. کارکرد این ویژگی، این گونه است که ۴ گیگابایت از حافظه داخلی گوشی سامسونگ شما به عنوان رم مجازی استفاده می‌شود. پس، حافظه رم عملیات‌های با اولویت کم‌تر را در این حافظه قرار داده تا کاملا بسته نشوند. این مسئله، در ویندوز نیز انجام پذیر است.

رم مجازی سامسونگ روی گوشی‌های دیگر پیاده سازی می‌شود

لازم به ذکر است که در زمان عرضه این ویژگی بر روی Galaxy A52s، اعلام نشد که Ram Plus در نسخه‌های دیگر این شرکت وجود دارد یا نه. به تازگی یک به روزرسانی جدید برای Galaxy A52 5G عرضه گردیده است که امکان استفاده از رم مجازی Ram Plus را نیز می‌دهد.

علاوه بر این این ویزگی در گوشی پرچمدار Galaxy Z Fold 3 نیز وجود دارد در حالی است Galaxy Z Fold 3، دارای ١٢ گیگابایت حافظه رم است، البته لازم است بدانید که در این گوشی نیز این قابلیت به صورت پیش فرض فعال نیست. بلکه با یک به روزرسانی می‌تواند از این قابلیت استفاده کند.

لازم به ذکر است که این قابلیت، فقط ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی را به گوشی می‌افزاید و هیچ تنظیمات خاصی هم برای این قابلیت در نظر گرفته نشده است.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی