کد خبر: ۲۱۶۴۹
|
۱۳ مهر ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۰

آنر مجیک ایکس تاشو (Honor Magic X) در فصل چهارم امسال رونمایی می‌شود

آنر مجیک ایکس تاشو (Honor Magic X) در فصل چهارم امسال رونمایی می‌شود. آنر سومین برند بزرگ چین اکنون در تلاش برای کسب محبوبیت بین موبایل‌های پرچمدار است.

به گزارش «نبض فناوری»، از شواهد معلوم است که‌ آنر مجیک ایکس تاشو به هواوی Mate X2 شباهت زیادی دارد البته لازم به ذکر است که جزئیات گوشی تاشو آنر فرق دارد. طبق گفته‌ی «راس یانگ» از تحلیلگران بازار، اولین گوشی تاشوی آنر دارای نمایشگر‌های BOE و Visionox خواهد بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، آنر مجیک ایکس تاشو دارای نمایشگر داخلی ۸ اینچی و صفحه نمایش خارجی ۶.۵ اینچی است و با توجه به این که تا پایان سال جاری میلادی زمانی نمانده است پس به‌زودی اولین گوشی تاشوی آنر را خواهیم دید.

البته لازم به ذکر است که در کنار آنر، هواوی هم بر یک گوشی تاشوی تازه به نام Mate V کار می‌کند که قرار است در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ عرضه گردد. طبق گفته‌ها این موبایل با تمرکز بر زنان ساخته می‌شود و علاوه بر این، احتمالا در کنار گوشی Mate V، ساعت‌های هوشمند سری GT3 و Watch D هم توسط هواوی معرفی خواهد شد.

آنر مجیک ایکس تاشو (Honor Magic X) در فصل چهارم امسال رونمایی می‌شود

شرکت آنر به احتمال زیاد قبل از گوشی تاشوی Magic X، گوشی آنر X20 Max را معرفی خواهد کرد که دارای یک صفحه نمایش ۷.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و چیپ دیمنسیتی ۱۱۰۰، یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی، دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و تشخیص دو مگاپیکسلی است. به هر حال باید منتظر ماند آیا شایعات درباره‌ی رونمایی این محصول واقعی است یا خیر.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی